Forum Discussion
EA_Neil
EA Staff (Retired)
4 years agoHey @Afwasbakje,
dat klinkt inderdaad erg vervelend. Helaas was in dit geval het ontkoppelen niet de beste oplossing omdat dat betekent dat de voortgang nog op dat account blijft staan en helaas dus niet mee gekoppeld wordt als je hem ontkoppeld.
Je kon mogelijk via help.ea.com via jouw Xbox account inloggen (of het EA account als je gewoon nog in kunt loggen) en zo een zaak maken om de email te veranderen maar dat is natuurlijk nu wat achteraf. Mogelijk kun je dit nog steeds doen via het inloggen om zo de mail via onze helpdesk aan te passen en te zien wat er mogelijk is qua terug koppelen.
- EA_Neil
dat klinkt inderdaad erg vervelend. Helaas was in dit geval het ontkoppelen niet de beste oplossing omdat dat betekent dat de voortgang nog op dat account blijft staan en helaas dus niet mee gekoppeld wordt als je hem ontkoppeld.
Je kon mogelijk via help.ea.com via jouw Xbox account inloggen (of het EA account als je gewoon nog in kunt loggen) en zo een zaak maken om de email te veranderen maar dat is natuurlijk nu wat achteraf. Mogelijk kun je dit nog steeds doen via het inloggen om zo de mail via onze helpdesk aan te passen en te zien wat er mogelijk is qua terug koppelen.
- EA_Neil
4 years ago
Beste @EA_Neil,
Dit zal ik gelijk doen, hartelijk bedankt voor je hulp. Ik heb inderdaad veel spijt van het ontkoppelen, ik had hier toen alleen nog geen idee van de gevolgen ☹️
Ik weet nu ook waar mijn verlies aan progressie aan ligt, nogmaals erg bedankt.
Daan
About Apex Legends Technische problemen & bugs
Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.500 PostsLatest Activity: 33 minutes ago
Recent Discussions
- 33 minutes ago
言語パックの不具合
Solved13 days ago- 28 days ago
- 2 months ago