Forum Discussion

EA_Neil's avatar
EA_Neil
Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
4 years ago

[Informatie & bekende problemen] - Apex Legacy season update

Hey allemaal,

Zoals velen al gemerkt hebben is de laatste season update van Apex gister uitgekomen met allemaal nieuwe features zoals de nieuwe legend Valkyrie, een nieuw wapen, de Arena mode en meer!

Dankzij de populariteit zorgde dit helaas ook voor enkele issues waar op het moment aan gewerkt wordt. Hier een overzicht van problemen waar je mogelijk tegen aan kunt lopen of tegen aan liep waar op het moment naar gekeken wordt en/of al opgelost zijn:

• Je kon niet meteen inloggen en/of de update downloaden dankzij het aantal spelers (reeds opgelost) (Tijdens drukke periodes kan dit nog gebeuren)
  • Items/legends die missen en/of niet willen laden in een match (reeds opgelost) (Tijdens drukke periodes kan dit nog gebeuren)
  • Twitch items zijn niet beschikbaar (zou reeds opgelost moeten zijn maar tijdens drukke periodes kan dit nog gebeuren))
  • Ranked rewards zijn niet beschikbaar (zou reeds opgelost moeten zijn)
  • Battlepasses die aangeschaft zijn maar niet ontvangen zijn (reeds opgelost)
  • Paar andere bugs en issues zoals visuele issues met draw distance

UPDATE - 6 Mei

We werken hard om iedereen een plekje te geven op onze servers waardoor Twitch items soms uit staan. Onze excuses!

Voor dubbele aangeschafte battlepasses, door het bovenstaande probleem, willen we je vragen contact op te zoeken met onze helpdesk via of de chat of social media (Twitter/Facebook) en we boeken die coins terug voor je.

Onze excuses hiervoor! 

Succes in de Arena en laat ons weten als je nog steeds problemen ondervind met de reeds opgeloste problemen hierboven.

- EA_Neil

24 Replies

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    4 years ago
    Hey @Afwasbakje,

dat klinkt inderdaad erg vervelend. Helaas was in dit geval het ontkoppelen niet de beste oplossing omdat dat betekent dat de voortgang nog op dat account blijft staan en helaas dus niet mee gekoppeld wordt als je hem ontkoppeld.

Je kon mogelijk via help.ea.com via jouw Xbox account inloggen (of het EA account als je gewoon nog in kunt loggen) en zo een zaak maken om de email te veranderen maar dat is natuurlijk nu wat achteraf. Mogelijk kun je dit nog steeds doen via het inloggen om zo de mail via onze helpdesk aan te passen en te zien wat er mogelijk is qua terug koppelen.

- EA_Neil
  • Beste @EA_Neil,

Dit zal ik gelijk doen, hartelijk bedankt voor je hulp. Ik heb inderdaad veel spijt van het ontkoppelen, ik had hier toen alleen nog geen idee van de gevolgen ☹️ 

Ik weet nu ook waar mijn verlies aan progressie aan ligt, nogmaals erg bedankt.

Daan

• Mijn account is onlangs ook verbannen van het spel te spelen. Ik heb de game 1 maand geleden verwijderd door opslagtekort op mijn PC. Ik besloot dus om gisteren het terug te installeren maar wanneer ik een game probeer te spelen, dan krijg ik een melding dat ik verbannen ben. Ik heb mijn e-mails bekeken maar er was geen e-mail verstuurd in verband met de reden van mijn ban.

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    4 years ago

Hey @zunflyxxttv ,

Sorry om dat te horen. Helaas behandelen we bans niet over het forum dus mocht je het gevoel hebben dat dit onjuist is wil ik je aanraden een zaak te starten zoals uitgelegd op deze link.

Mocht je het gevoel hebben dat dit iemand anders was wil ik je adviseren in de plaats van een mail te sturen eerst contact op te nemen via de chat om het account te beveiligen. Ze zullen erna helpen een zaak te starten om jouw account te controleren.

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. 

Dit is hoe je een chat start:

1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
    2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat dankzij de ban log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt (of eentje die niet bestaat) en druk nogmaals op contactopties en kies chat.

- EA_Neil

About Apex Legends Technische problemen & bugs

Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.499 PostsLatest Activity: 8 days ago