Forum Discussion
EA_Neil
EA Staff (Retired)
5 years agoHey @Yumpert42,
Is dit bij het opstarten van het spel of wanneer je een match probeert te joinen vanuit het hoofd menu? Wanneer kon je voor het laatst nog prima spelen?
- EA_Neil
Is dit bij het opstarten van het spel of wanneer je een match probeert te joinen vanuit het hoofd menu? Wanneer kon je voor het laatst nog prima spelen?
- EA_Neil
5 years ago
Hallo @EA_Neil
Ik heb dit probleem soms wanneer ik het spel opstart en wanneer het wel opstart en ik geraak in een match disconnect ik ervan. Ik kon nog prima spelen een week tot een week en half geleden.
mvg
Yumpert42
Ik heb dit probleem soms wanneer ik het spel opstart en wanneer het wel opstart en ik geraak in een match disconnect ik ervan. Ik kon nog prima spelen een week tot een week en half geleden.
mvg
Yumpert42
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@Yumpert42,
Als je nu nog steeds wel in het hoofdmenu kunt komen en dit gebeurt niet elke keer dan is het niet het probleem wat aan het begin besproken wordt want hierbij konden spelers het hoofdmenu ook niet in. Dit probleem zelf wordt als opgelost beschouwd op dit moment en het lijkt meer dat je tegen een connectie probleem aan loopt met onze servers.
Wat heb je tot nu toe allemaal al zelf geprobeerd om dit probleem op te lossen?
- EA_Neil- 5 years agobeste @EA_Neil
Ik heb al mijn router gereset ik ben dichter bij mijn router gaan zitten ik heb al een ethernet kabel ingestoken en ik verloor nog steeds connectie na ik al deze dingen had gedaan.
mvg
Yumpert42- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@Yumpert42,
Was dit altijd al een issue of echt sinds kort? Als je verder in-game geen lag ondervindt is de snelheid in principe prima dus daar zou het probleem dan niet moeten liggen.
Zou je een kijkje kunnen nemen op ons artikel en kunnen zien of er iets is wat je nog niet geprobeerd hebt zoals het 'schoonmaken' (flushen) van de DNS?
https://help.ea.com/nl/help/pc/connection-troubleshooting-advanced-pc/
Mocht je een VPN hebben is het ook aan te raden deze uit te schakelen. Ook is het goed te checken of niemand anders het internet gebruikt in het huis om bijvoorbeeld te downloaden tijdens het spelen.
- EA_Neil
About Apex Legends Technische problemen & bugs
Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.515 PostsLatest Activity: 3 days ago
Recent Discussions
- 3 days ago
- 6 days ago
- 17 days ago
- 2 months ago
- 2 months ago