6 years ago
J
Ik heb net contact gehad met ea klantenservice om te vertellen dat ik al een hele lange tijd geen kills krijg toegevoegd die ik wel maak in een game, deze medewerker vertelde mij niks te kunnen betek...
Hallo,
ja dat weet ik heel zeker, ik krijg iedere keer bij match summary aantal kills te zien die ik ook in een game maak. Wanneer ik optel bij mijn totale aantal kills van een character kom ik er iedere bijna iedere keer tekort. Het is een uur geleden ook weer gebeurd. Ik zat net met twee vrienden te spelen en bij 1 van hen was precies hetzelfde probleem. Ik speel deze game al langere tijd en bijna iedere dag dus ik weet waar ik op moet letten of wanneer je een volledige kill hebt gemaakt.
Hoor graag van u!
Hallo,
bij deze de foto’s/screenshot. Dit was gisteravond als ik het goed heb. Dit was dan 1 kill. Maar zoals je ziet heb ik voor deze game 1641 kills en na deze game nog steeds die 1641 kills wat dan eigenlijk 1642 hoort te zijn. Ik heb geprobeerd de foto’s zo duidelijk mogelijk te maken. Ik heb nog een 4de foto waar de gehele match summary op te zien is, alleen kan ik maar 3 foto’s versturen. Als je die foto ook nog wilt hebben kan ik deze als nog sturen.
Bij deze nog de laatste foto.
ik weet wel bijna zeker van niet, ik heb het erg goed bij zitten houden. Vraag me ook af of zo iets mogelijk is..
ieder geval bedankt voor het doorgeven en ook hoor graag over een evt oplossing.
groetjes