6 years ago
J
Ik heb net contact gehad met ea klantenservice om te vertellen dat ik al een hele lange tijd geen kills krijg toegevoegd die ik wel maak in een game, deze medewerker vertelde mij niks te kunnen betek...
Hallo,
bij deze de foto’s/screenshot. Dit was gisteravond als ik het goed heb. Dit was dan 1 kill. Maar zoals je ziet heb ik voor deze game 1641 kills en na deze game nog steeds die 1641 kills wat dan eigenlijk 1642 hoort te zijn. Ik heb geprobeerd de foto’s zo duidelijk mogelijk te maken. Ik heb nog een 4de foto waar de gehele match summary op te zien is, alleen kan ik maar 3 foto’s versturen. Als je die foto ook nog wilt hebben kan ik deze als nog sturen.
Bij deze nog de laatste foto.
ik weet wel bijna zeker van niet, ik heb het erg goed bij zitten houden. Vraag me ook af of zo iets mogelijk is..
ieder geval bedankt voor het doorgeven en ook hoor graag over een evt oplossing.
groetjes
Geen probleem 🙂
De standaard dingen zoals alles uitschakelen, stroom eraf halen, apparaat terugzetten naar de fabrieksinstellingen (je raakt alles op de console dan kwijt dus maak backups) etc. werken ook niet?
Ik heb jouw info al doorgegeven, dus dat moet in orde zijn. Je kunt nog de troubleshooting stappen proberen om te zien of het iets verandert, maar een initialisatie van een PS4 is geen garantie dat het het probleem oplost en je raakt al jouw gegevens kwijt die op de console staat, tenzij je een backup hebt. Neem altijd contact op met PlayStation voordat je zoiets doet.
Ik begrijp niet helemaal wat je nu van me vraagt?
Wat is nu verder de bedoeling? Was dit alleen voor het doorgeven of gaat er voor mij nog iets van een tegoed aan te pas komen? Die kills ben ik nu toch al kwijt en heb nu wel genoeg moeite gedaan lijkt mij