6 years ago
J
Ik heb net contact gehad met ea klantenservice om te vertellen dat ik al een hele lange tijd geen kills krijg toegevoegd die ik wel maak in een game, deze medewerker vertelde mij niks te kunnen betek...
Bij deze nog de laatste foto.
ik weet wel bijna zeker van niet, ik heb het erg goed bij zitten houden. Vraag me ook af of zo iets mogelijk is..
ieder geval bedankt voor het doorgeven en ook hoor graag over een evt oplossing.
groetjes
Geen probleem 🙂
De standaard dingen zoals alles uitschakelen, stroom eraf halen, apparaat terugzetten naar de fabrieksinstellingen (je raakt alles op de console dan kwijt dus maak backups) etc. werken ook niet?
Ik heb jouw info al doorgegeven, dus dat moet in orde zijn. Je kunt nog de troubleshooting stappen proberen om te zien of het iets verandert, maar een initialisatie van een PS4 is geen garantie dat het het probleem oplost en je raakt al jouw gegevens kwijt die op de console staat, tenzij je een backup hebt. Neem altijd contact op met PlayStation voordat je zoiets doet.
Ik begrijp niet helemaal wat je nu van me vraagt?
Wat is nu verder de bedoeling? Was dit alleen voor het doorgeven of gaat er voor mij nog iets van een tegoed aan te pas komen? Die kills ben ik nu toch al kwijt en heb nu wel genoeg moeite gedaan lijkt mij
Het is gewoon iets dat je nog kunt proberen, of het werkt durf ik niet te zeggen 🙂
Ik heb jouw voorbeeld in ieder geval doorgegeven en we gaan kijken of we nog meer voorbeelden kunnen vinden om te zien hoe groot dit probleem is.
Komt er nog een oplossing?
Gaat er nog een oplossing komen?
Ik heb je toch de foto’s door gestuurd is dat niet voldoende? Meer bewijs kan ik niet leveren. Nog steeds problemen. Vind het nogal een rare manier van handelen
Ik krijg iedere keer probleem op probleem met dit spel het is nu ook al bezig met de damage precies hetzelfde probleem ik maak damage en deze verschijnt niet helemaal bij de match summery. Ik stop met dit spel!
Hey @Quentin078
Ik snap dat dit frustrerend is, iedereen wilt laten zien hoe eng ze zijn.
Heb je al een geprobeerd om met een ander account te spelen ?
Ik heb in zeldzame gevallen zien voorkomen dat account trackers "bugged" worden.
En kijken of de trackers daar wel op werken?
Heb je de trackers al eens proberen af te zetten, je game te herstarten en een game te spelen.
Equip deze trackers dan terug na de game.