Forum Discussion
12 Replies
Sort By
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
Hey @LestingMoe,
Bedoel je dat je niet andere spelers kunt horen die in jouw squad of duo zitten?
Het kan zijn dat ze misschien niks zeggen? Of weet je zat men iets ook daadwerkelijk zegt? @EA_LeeuwMe vrienden kunnen praten tegen de andere spelers in een squad in voice chat die ik niet kan horen alleen ik hoor me vrienden wel in voice chat.
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@LestingMoe, dankjewel voor de extra info!
En op welk platform speel je als ik vragen mag? En op wat voor platformen spelen je vrienden en wat voor soort audio-setup hebben die precies? - @EA_Leeuw Ik speel op steam en me vrienden ook
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@LestingMoe, oké, en wat voor soort audio-setup hebben jij en je vrienden precies? Alleen een headset bijvoorbeeld? - @EA_Leeuw Ja eigenlijk alleen een headset
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@LestingMoe, oké. Dus iedereen speelt op Steam? Niemand op Origin, of de PS/Xbox etc? En de vrienden die je hebt toegevoegd die je kunt horen/jouw kunnen horen, is dat op Steam? @EA_LeeuwIedereen speelt op steam, Ik kan me vrienden wel horen en hun mij ook
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@LestingMoe, en heb je al eens een audio test geprobeerd om te kijken of dat je set up helemaal goed werkt en of dat de microfoon ook goed geluid oppakt en zo? - @EA_Leeuw ik heb dit probleem alleen in apex, in andere games zoals CSGO, rainbow 6 siege, team fortress 2, pavlov vr en cod mw2019 heb ik dit niet
About Apex Legends Technische problemen & bugs
Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.499 PostsLatest Activity: 11 days ago
Recent Discussions
言語パックの不具合
Solved11 days ago- 26 days ago
- 2 months ago