Forum Discussion
EA_QueenBee
Community Manager
3 years agoHoi @TheLaw1t,
Ik snap inderdaad dat dat best irritant kan zijn. Speel je de laatste tijd de Date Night LTM, misschien? Of heb je hier ook last van in trios?
Ik snap inderdaad dat dat best irritant kan zijn. Speel je de laatste tijd de Date Night LTM, misschien? Of heb je hier ook last van in trios?
- 3 years ago
Ik heb zittten klooie met de modes date night en trios en ben erachter gekomen dat bij trios de stats wel werken maar bij date night het alleen de wins count, eerst deed het de deaths wel tellen maar dat is nu ook gestopt, ik heb nu aangenomen dat iedereen dat gewoon heeft bij date night event toch? Een vriend van mij zei dat het groote kans te maken heeft met dat date night meer voor de lol te spelen is eenplaats van dat er allemaal tryhards tussen zitten die gewoon spelen voor stats (Ik zelf ben niet echt een tryhard, mijn aim,, zit er nog aan te werken) maar het is opgelost in ieder geval, ik snap wat er met de stats is nu
About Apex Legends Technische problemen & bugs
Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.518 PostsLatest Activity: 2 months ago
Recent Discussions
- 2 months ago
- 2 months ago
- 2 months ago
- 2 months ago
- 3 months ago