Forum Discussion

3D_EncryptedTTV's avatar
5 years ago

Latency issues

Hallo,

Probeer sinds een week weer Apex te spelen. Krijg om de x aantal games performance issues met de server.
Op het moment dat ik inlaad in een server zie ik rechts boven al de speed-o-meter rood icoon aanstaan.

Dit zouden latency issues moeten zijn, in game merk ik dat ook dat ik teleporteer en dat alles zo'n 5 seconden delayed is.
Echter als ik een CMD ping test naar de google server doe + Speedcheck (zie bijlage) is met mijn internet niets aan de hand.
Ik ben verbonden met de amsterdam server en deze geeft ook 7-9 ping met 0%PL als ik op het startscherm sta (als ik apex start).

Hiernaast heb ik ook mijn virusscan/firewall en app protectie uitgeschakeld in mijn windows defender helaas maakt dit geen verschil.

Echter betekend dit wel dat ik zo'n 1 in de 5 tot 1 in de 10 games zo'n harde latency heb dat ik eruit gegooid word en ik als leaver word bestraft.
Zeer vervelend als je probeert te klimmen in de rankings.

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen! Kon immers geen support elders vinden.
Met vriendelijke groet,

2 Replies

• Hierbij ook de UO-Trace toegevoegd, als ik deze uitvoer naar de EA servers krijg ik veel problemen.
    Echter als ik deze uitvoer naar google of Blade&Soul (game) dan zijn mijn ping & package loss nagenoeg 0%.
    Klantenservice kan me helaas ook niet verder helpen, iemand ideëen?

• ik heb dit probleem ook aleen bij is is het het ene potje wel en de andere niet mijn internet is best goed dus ik zou daar geen problemen mee moeten krijgen

About Apex Legends Technische problemen & bugs

Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.499 PostsLatest Activity: 3 hours ago