Forum Discussion

RNM87294986's avatar
5 years ago

Lost Account Name

Hi, I have a problem I would like to report:

My account name has recently been changed without my input, so I wanted to change it to something else, but the email I used to create this account no longer exists, so I can't open the verification email nor change my email account, because that also need an email. I don't want to lose my account since I've played for a long time and have 2 heirlooms. If anyone knows what I should do, please tell me, because I don't. Thanks!

1 Reply

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    5 years ago

Hey @RNM87294986,

Welkom op het Nederlandstalige forum voor Apex. Dat is inderdaad niet erg fijn. Helaas kunnen wij over het forum niet helpen met het aanpassen van emails en/of andere account gerelateerde informatie. Ik wil je dan ook vragen even contact te zoeken met onze helpdesk via de Nederlandse/Engelse chat om dit nader te onderzoeken en te zien of zij kunnen helpen met het aanpassen van het email.

1. Ga naar help.ea.com
    2. Je hoeft je niet aan te melden om ons te contacteren maar dit mag met dit account ook al speel je daar niet onder
    3. Druk op neem contact met ons op
    4. Kies Origin > PC > Mijn account beheren > Accountgegevens beheren
    5. Kies contact opties en dan chat en geef of het oude email of de veranderede gebruikersnaam die gekoppeld staat aan dit account zodat ze hem kunnen vinden in het systeem

Mocht je buiten de werktijden contact proberen op te nemen met ons kun je ons uiteraard ook via de Engelse chat bereiken of via social media (EA Help op Twitter en Facebook).

- EA_Neil

About Apex Legends Technische problemen & bugs

Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.518 PostsLatest Activity: 2 months ago