Forum Discussion

PortalTr1ckz's avatar
2 years ago

Mic cutting out on discord only when playing apex

As the subject states, my microphone stops working when I am in a match on discord. Also getting feedback that in game my microphone is very poor and cuts out a lot and just doesn't work as I want it to be.

6 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    Hoi @PortalTr1ckz,

Welkom op de Nederlandse forums! Gewoon zodat ik zeker weet wat het probleem is: werkt je microfoon niet meer in Discord, of in het spel zelf?
  • Hallo @EA_QueenBee

Sorry was er niet van bewust dat ik op de Nederlandse forum zat haha. Het is in Discord en het probleem treed alleen op bij Apex Legends. Andere spellen hebben er geen last van

• PortalTr1ckz's avatar
    PortalTr1ckz
    2 years ago

En dat dan voornamelijk als ik in de dropship zit.

In de lobby en Legend selectie doet alles het gewoon keurig, totdat ik in ingeladen ben op de map en dropship zit

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago

Hoi @PortalTr1ckz,

Kan je je invoerapparaat in Apex veranderen van Default naar de Microfoon dat je gebruikt? Dat blijkt meerdere spelers te helpen.

Dat kan je onder Spraak & Video (Voice & Video) vinden.

• Hoi @EA_QueenBee

dankjewel voor je berichr, helaas helpt dit niet. Ik heb dit voor zowel discord als voor Apex staan op de microfoon die ik gebruik.

Verder lukt het mij niet om het nog te testen aangezien mijn microfoon is opgehouden met werken. Echter denk ik niet dat een nieuwe microfoon kopen het probleem oplost.

Ik heb gemerkt dat als ik binnen Apex in instellingen op Audio klik mijn game een halve seconde vast loopt en daarna pas opent op audio

About Apex Legends Technische problemen & bugs

Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.518 PostsLatest Activity: 2 months ago