Forum Discussion
Hey @Gnobel17,
Heb je nog andere software op jouw computer staan die wat te maken kan hebben met audio?
Zorg er ook voor dat je bij de geluidsinstellingen van Windows de mic die je gebruikt op default te zetten en misschien opnieuw de drivers te installeren van jouw mic.
- 7 years ago
Bedankt voor het reageren @EA_Jason!
Voor zover ik weet staat alleen NVIDIA HD Audio-stuurprogramma 1.3.37.5 op mijn pc geïnstalleerd. Deze stuurprogramma heb ik ook opnieuw geìnstalleerd als administrator. Het heeft niet gewerkt.
Alle geluidsinstellingen staan op default. Ik heb een gamingheadset van sennheiser GAME ZERO. Volgens de sennheiser website heb je daar geen drivers voor nodig.
Wat ik wel merkwaardig vind, is dat op teamspeak3/discord/steam/blizzard het wel werkt. Ik dacht dat het te maken zou kunnen hebben met toegang, echter heeft origin alle toegang gekregen van mij. Tenzij ik iets gemist heb.
Nog enige suggesties?
Edit: Grammatica
- EA_Jason7 years ago
EA SPORTS FC™ Team
Geen probleem @Gnobel17!
Ik wil even zeker weten dat we het over hetzelfde hebben, je hebt dus bij deze instellingen de Sennheiser ingesteld als Default (Set as Default onderaan)?
Loopt het geluid via jouw moederbord of via jouw videokaart? USB of Stereo jack?
- 7 years ago
Ik heb standaardapparaat staan, heb windows in het nederlands.
Weet niet of geluid via moederbord of videokaart gaat.. Ik gebruik stereo jacks voor mijn headset. Dus 1 groene jack en 1 roze jack.
Featured Places
Apex Legends Technische problemen & bugs
Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 1 month agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee1 month ago
Community Manager