Forum Discussion

rickmaggot's avatar
4 years ago
Solved

My apex account got reset

Everything is gone except for my level is there any fix for this please any support i have the video proof if needed. I like to see an response. 

10 Replies

• Welkom op het Nederlandstalige forum, @rickmaggot.

Deel je soms jouw EA / Origin account en/of platforms met anderen, dan zal je hiermee moeten stoppen, aangezien dit nadelige gevolgen heeft, als ook tegen de voorwaarden en/of regels zijn.
    Start met het wijzigen van alle wachtwoorden, jouw gegevens goed nalopen en veranderen, verhoog de beveiligingsinstellingen en de gebruikte software bijwerken.

Persoonlijke zaken betreft jouw EA / Origin account worden niet afgehandeld via het forum.

Groetjes.
  • EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 years ago
    Hey @rickmaggot,

Dat klinkt erg vervelend inderdaad.

Zou ik mogen vragen op wat voor platform je speelt? Is dit op een console?
  • EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    4 years ago
    @rickmaggot, oké. Is het misschien mogelijk dat je in het verleden of recentelijk je Xbox account hebt ontkoppeld van je EA account en aan een nieuw EA account hebt gekoppeld?
  • Ja dit is er gebeurd alleen wil ik graag al mij  verleden battle pass items terug

• Spelvoortgang van spelconsoles is gekoppeld aan jouw EA / Origin account en door deze (zelf) te ontkoppelen zal deze niet meer bereiken, @rickmaggot.
    Het ontkoppelen kan je beter doen via de helpdesk, aangezien dit soort nadelige gevolgen. Je hebt een melding gekregen en die je dient te bevestigen als je het zelf doet.
    Per EA / Origin account kan je maar 1 account van een ondersteunende platform of dienst koppelen.

"Wat zijn de risico's?
    Wanneer je een platform-account uit je EA-account ontkoppelt, kun je hem koppelen aan een ander EA-account, maar je spelvoortgang wordt niet overgezet.

Dat betekent dat je permanent toegang verliest tot het volgende:
    je games en spelvoortgang
    DLC, uitbreidingen en alle extra's voor je game
    lidmaatschappen en abonnementen
    in-game aankopen

Als je je platformaccount ontkoppelt en weer koppelt aan je oorspronkelijke EA-account, krijg je mogelijk weer toegang tot je spullen, als je nog steeds toegang hebt tot het account."

"Speel je Apex?
    Als je een platform-account ontkoppelt waarmee je Apex Legends speelt, heb je mogelijk problemen met het levelen van je Battle Pass, het ontgrendelen van items en andere problemen.

In plaats van het ontkoppelen en opnieuw koppelen van een platform-account waarmee je Apex speelt, is het wellicht beter om met een nieuw account opnieuw te beginnen."
    Zie dit helpartikel: https://help.ea.com/nl/help/account/unlink-gaming-accounts-from-ea-account/

Groetjes.
  • Is het alsjeblieft mogelijk om mijn battle pass items terug te krijgen want deze kan ik nooit meer herkopen en ik was erg blij met ze? 

• Spelvoortgang en inhoud zullen verloren zijn als je zelf je spelconsole account hebt losgekoppeld van je EA / Origin account en je hebt dit moeten bevestigen, @rickmaggot.

Groetjes.
  • EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    4 years ago
    Hey @rickmaggot,

Aangezien je akkoord bent gegaan met de gevolgen van het ontkoppelen van een platform account van je EA account, waar Apex Legends op staat geregistreerd, ben ik bang dat dit niet ongedaan te maken is.

About Apex Legends Technische problemen & bugs

Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.518 PostsLatest Activity: 2 months ago