Forum Discussion

Cestaron's avatar
4 years ago
Solved

Niet

Hallo! Ik heb eerder vandaag een bestelling gedaan op Apex Legends voor €99 aan Apex Coins. De transactie is door gegaan op mijn Bank rekening maar ik heb de Coins nog niet ontvangen. Daarnaas...
  • EA_Leeuw's avatar
    4 years ago
    Hey @Cestaron,

Helaas weet ik nu niet precies waar je het over hebt?

Je zegt een aankopen te hebben gedaan van €99 aan Apex Legends coins, maar die heb je niet ontvangen? En dan log je in op onze EA Help en zag je die case staan van vorig jaar?

Ik kan je gerust stellen, dit heeft niks met elkaar te maken.
    (Ik heb je screenshot trouwens verwijderd, aangezien deze voor jou privacygevoelige gegevens bevatte)

Waarschijnlijk heb je zelf die case aangemaakt in het verleden met betrekking tot het rapporteren van een speler die 'Hate speech' poste in Apex Legends?

Met betrekking tot de missende Apex Legends coins; helaas kunnen wij claims van missende content niet bekijken via de forums, maar moet je hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via https://help.ea.com/nl/contact-us, aangezien wij via het forum helaas niet in accounts kunnen kijken.

Het kan ook soms duren dat de transactie nou eenmaal wat langer duurt, dit lost zichzelf dan vaak automatisch op. Ik weet dat het schrikken is als het om zoveel geld gaat.

About Apex Legends Technische problemen & bugs

Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.518 PostsLatest Activity: 2 months ago