5 years ago
Oneindig laad scherm Steam
Hoi, Al een maand lang kan ik niet spelen via Steam. De game hangt bij het opstarten vast in een oneindig laad scherm. Ik ben al meerdere keren aan het zoeken geweest naar oplossingen en heb alles...
Hey @Daemon435 @calpietrow ,
Ik heb jullie discussies even samengevoegd omdat dit over hetzelfde probleem gaat.
Het lijkt erop dat de kleine outage van gisteren ervoor gezorgd heeft dat spelers niet meer in kunnen loggen op het Steam platform omdat er teveel mensen probeerden in te loggen. Dit zou sinds opgelost moeten zijn maar mocht je nog problemen tegen komen met oneindig laden van het spel wil ik je aanraden het enkele keren opnieuw te proberen totdat je er wel in komt. Dit probleem heeft verder niks met jouw account zelf te maken als je dit probleem sinds gisteren hebt.
We werken aan het probleem en mocht dit blijven gebeuren maar je wilt toch spelen kun je tot die tijd ook via Origin, mocht je deze geïnstalleerd hebben, verder spelen totdat het probleem opgelost is.
Mijn excuses hiervoor.
- EA_Neil
Ik heb dit probleem nog steeds, ik heb elke mogelijke oplossing die mij verteld is door ea support geprobeerd, en zelfs een andere provider! genomen.. Apex blijft gewoon oneindig laden via steam.
via de ea app start de game prima op, maar via de ea app kan ik geen controller gebruiken, vandaar dat ik steam gebruik.
dit probleem begon vorig seizoen, of die ervoor zelfs. en heb misschien 1 of 2x in de game kunnen komen ( hoe, geen idee, hij werkte die keren ineens wel).
hiervoor NOOIT ergens last van gehad, maar nu precies hetzelfde probleem, anti cheat komt tevoorschijn, game start op, maar blijft oneindig laden..