Forum Discussion

proalpine45's avatar
4 years ago
Solved

ontkoppelen EA van Steam account

Ik speelde altijd apex ingelogd met mijn steam account. Nadat ik het opnieuw had geïnstalleerd had ik perongeluk gelikt met orgins en kan nu niet meer terug naar me normale account.

Kan iemand helpen met hoe ik weer gewoon als normaal met steam kan inlogen?

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    4 years ago
    @proalpine45, geeft niks. 🙂

Ah oké, klink heel apart inderdaad! In dit geval heb ik een klein vermoeden dat het mogelijk is dat je misschien op een verdeerd EA account bent ingelogt, een EA account waar niet je primaire Steam account aan gekoppeld is. Helaas kan ik dit niet bevestigen via de forums, maar kun je hiervoor het beste onze klantenservice contacteren via https://help.ea.com/nl/contact-us.

Hoop dat er snel wat meer duidelijk wordt voor je!

4 Replies

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 years ago
    Hey @proalpine45,

Dankjewel voor je bezoekje aan het forum!

Wat vervelend om te lezen dat je problemen het met Apex en je Origin/Steam account.

Zou je het misschien wat kunnen toelichten?

Zodra namelijk je Origin en Steam account gelinkt zijn, moet de Apex voortgang gewoon hetzelfde zijn in Origin en Steam. Is dit niet het geval bij jou? Hoe heb je Apex geïnstalleerd, is dit via Origin of Steam?
  • Ik heb Apex geïnstalleerd via steam zelf. Ik speelde altijd op een account dat automatisch werd aangemaakt via mijn Steam. Het probleem is dat ik deze keer onopzettelijk drukte op de knop voor het linken van je Steam aan orgins account. Ik heb op het account dat nu dus gekoppeld is niet meer mijn oude voortgang en zou dus graag het account willen ontkoppelen en weer op mijn andere account verder willen spelen

Ik hoop dat ik hier meer specifiek mee ben (@EA_Leeuw Sorry voor zulk laat antwoord)

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 years ago
    @proalpine45, geeft niks. 🙂

Ah oké, klink heel apart inderdaad! In dit geval heb ik een klein vermoeden dat het mogelijk is dat je misschien op een verdeerd EA account bent ingelogt, een EA account waar niet je primaire Steam account aan gekoppeld is. Helaas kan ik dit niet bevestigen via de forums, maar kun je hiervoor het beste onze klantenservice contacteren via https://help.ea.com/nl/contact-us.

Hoop dat er snel wat meer duidelijk wordt voor je!
  • Dit zal het waarschijnlijk zijn ja. Ik ga verder contact opnemen met EA om misschien tot een oplossing te komen.

Bedankt voor de hulp en snelle reply's

About Apex Legends Technische problemen & bugs

Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.518 PostsLatest Activity: 2 months ago