Forum Discussion

KogelKopR's avatar
KogelKopR
Rising Newcomer
2 months ago

Pay for sparrow twice

Hallo

vandaag moest ik voor de tweede keer de sparrow legend unlocken door middel van de legend tokens.

ik had de legend al unlocked een paar weken geleden en ook al games mee gespeelt.

vandaag na het betreden van de main menu nam ik een kijkje in de shop en de legend locker zoals ik dat altijd doe om te kijken of er iets nieuws is bij gekomen.

tot mijn grote verbazing moest ik de sparrow legend unlocken door nogmaals 14k legend tokens neer te leggen.

het vreemde is wel dat ik bij de eerste keer unlocken van de legend een skin had aangeschaft met de crafting metals. 

de aanschaf van deze skin heeft het systeem wel onthouden.

iemand die hier even een blik op kan werpen ?

met vriendelijke groet

kogelKopR

3 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 months ago

KogelKopR​,

Hmm, het wordt een beetje lastig om dit te onderzoeken, want het blijkt dat meerdere spelers dit hebben gemeld maar zij hadden Sparrow allemaal via de uitdagingen gekregen, dus de studios hebben niet veel voorbeelden om te onderzoeken. Maar ik zal het met hun delen. 🙂

• KogelKopR's avatar
    KogelKopR
    Rising Newcomer
    2 months ago

hallo

ik ben er 100% zeker van dat ik hem via de legend tokens unlocked heb. 

Op mijn account staan zo'n 400 k legend tokens en ik wilde de nieuwe legend gelijk uitproberen.

Ook zijn de legend tokens voor zeer weinig andere dingen te gebruiken,  Omdat ik zoveel legend tokens over heb unlock ik een nieuwe legend altijd zodra ik inlog en er een nieuwe character beschikbaar is.

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 months ago

Hoi KogelKopR​,

Dank je wel dat je dit meldt! Had je Sparrow de eerste keer via de Sparrow launch uitdagingen ontgrendeld? Of weet je zeker dat je hem via legend tokens hebt gekocht?

About Apex Legends Technische problemen & bugs

Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.515 PostsLatest Activity: 4 days ago