Forum Discussion
EA_Neil
EA Staff (Retired)
4 years ago@D3m0nic_Wraith,
Sorry om dat te horen en mijn excuses voor het late antwoord. Kun je ons laten weten welk niveau jij zelf op speelt en of je toevallig een ander console/PC account hebt op hetzelfde EA account en zo ja wat voor rank je daar op bent?
- EA_Neil
Sorry om dat te horen en mijn excuses voor het late antwoord. Kun je ons laten weten welk niveau jij zelf op speelt en of je toevallig een ander console/PC account hebt op hetzelfde EA account en zo ja wat voor rank je daar op bent?
- EA_Neil
4 years ago
dag @EA_Neil ik speel op PC (origin) en op PS4, ik ben op de PC Gold 4, en op PS4 bronze 1,ben zelf nog nooit predator/diamond/master/plat geweest, (kijk de bijlage, hier is nog een voorbeeld van wat ik bedoel)
- EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
@D3m0nic_Wraith,
Ik snap dat dat vervelend is. Helaas is er niet veel wat ik aan mijn kant kan suggereren om de matchmaking aan te passen maar ik zal zien of ik wat meer informatie hierover kan vinden. Dit gebeurt op beide accounts of puur alleen op de PC?
- EA_Neil - EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
Hey @D3m0nic_Wraith,
Ik heb even een collega gevraagd en kan het mogelijk zijn dat je in opzicht weinig ranked speelt en hierdoor best een hoge (onzichtbare) rating hebt omdat je aardig goed bent maar nog niet echt een vaste rank behaald hebt tijdens het spelen?
- EA_Neil- 4 years ago
Ik speel eigenlijk vaak ranked. Alleen ik kom nu niet hoger als gold 4 omdst ik teammates krijg die instant neer gaan, en enemies die niet dood gaan met 3 magazijnen lesg knallen op ze, en dan krijg je - 24 punten. Dus ik heb best vaak ranked gespeeld laatste tijd. Maar nu niet meer de laatste dagen
- EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
@D3m0nic_Wraith,
Want mijn collega zei dat als je inderdaad minder speelt sinds het laatste seizoen en best goed scoort dat je daardoor mogelijk in het begin inderdaad tegen hogere spelers komt te spelen totdat je rank meer vast komt te staan over de tijd.
Houd ons sowieso op de hoogte.
- EA_Neil
About Apex Legends Technische problemen & bugs
Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.499 PostsLatest Activity: 14 days ago
Recent Discussions
- 14 days ago
言語パックの不具合
Solved27 days ago- 2 months ago
- 3 months ago