Forum Discussion
Want mijn collega zei dat als je inderdaad minder speelt sinds het laatste seizoen en best goed scoort dat je daardoor mogelijk in het begin inderdaad tegen hogere spelers komt te spelen totdat je rank meer vast komt te staan over de tijd.
Houd ons sowieso op de hoogte.
- EA_Neil
dag @EA_Neil
ik speel de laatste tijd wat ranked met mjn maatje en hij is nu silver 2 ik ben gold 4, wij worden soms alsnog wel met 20 bombers in een lobby gegooid maar wel minder als eerst, maar bijvoorbeeld in trios en duos ( niet ranked krijgen wij regelmatig wel diamonds/masters en predators in onze lobby
- EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
@D3m0nic_Wraith,
Goed om te horen dat ranked wat beter verloopt. Hoe vaak win je ongeveer per 10-30 matches die je speelt?
- EA_Neil - 4 years ago
Van de 10 a 30 matches die ik speel win ik er ongeveer 5 misschien 7, aangezien ik niet veel vrienden heb speel ik vooral solo, en ik krijg van incababele teammates die rushen en niet luisteren naar callouts of pings.
- EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
Hey @D3m0nic_Wraith,
Dat kan de reden zijn dat je veel tegen hogere tegenstanders komt te staan want dat is best een hoog win percentage voor solo! Dit kan mogelijk de rating voor duo's omhoog schroeven als je samen speelt want vaak pakt hij de hogere van de twee.
- EA_Neil - 4 years ago
Als het om winrate gaat dan snap ik het, maar de hoogste rank waar ik mee kom ( champ en teammates en mensen waar ik word ge dood, zijn allemaal gold 4 t/m 1, zie soms wel eens een ex diamond, net een potje met 6 ex diamond squads in gold 2 lobby
- EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
@D3m0nic_Wraith,
Ik snap dat dat pijnlijk is inderdaad. Win je ook wel eens van deze lobbies of alleen de normale lobbies in het algemeen?
- EA_Neil
About Apex Legends Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 15 days ago
言語パックの不具合
Solved27 days ago- 2 months ago
- 3 months ago