Forum Discussion
6 years ago
Ik heb hetzelfde gehad. tweemaal -96 punten. Beide matches had ik 3+ kill points en waren we in de top 10 a top 5. Dit was toen ik nog 20 punten nodig had voor master rank :'').
- EA_Jason6 years ago
EA SPORTS FC™ Team
@zwartekat07 Okay, derde poging, welke foutmelding krijg je te zien in het blauwe scherm wanneer het spel er zomaar mee stopt?
Het is handig dat ik deze informatie heb, zodat ik het door kan geven en hopelijk een betere oplossing voor je heb 🙂
20 punten verwijderd van Master Rank, dat is inderdaad een van de meest nadelige scenarios om een crash te krijgen ☹️- 6 years ago
Hallo allemaal,
Ik en men vrienden hebben het probleem nadat we een x aantal matchen hebben gespeeld dat terwijl ik of iemand anders (behalve de host) gekickt worden voor al eer we in de lobby komen ( vaak komen we dan in ranked met maar 2 man en soms 1) dit is sinds het nieuwe seizoen. Hebben jullie hier nog klachten over gehoord ? Kunnen jullie hier iets meer over vertellen ?
Mvg,
Yannick
- EA_Jason6 years ago
EA SPORTS FC™ Team
Hey @B3ATDOWN_MOSCH,
Ik zal het eens navragen, zou je mij ook kunnen vertellen waar je op speelt?
About Apex Legends Technische problemen & bugs
Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.518 PostsLatest Activity: 2 months ago
Recent Discussions
- 2 months ago
- 2 months ago
- 2 months ago
- 2 months ago
- 3 months ago