Forum Discussion
Het is handig dat ik deze informatie heb, zodat ik het door kan geven en hopelijk een betere oplossing voor je heb 🙂
20 punten verwijderd van Master Rank, dat is inderdaad een van de meest nadelige scenarios om een crash te krijgen ☹️
Hallo allemaal,
Ik en men vrienden hebben het probleem nadat we een x aantal matchen hebben gespeeld dat terwijl ik of iemand anders (behalve de host) gekickt worden voor al eer we in de lobby komen ( vaak komen we dan in ranked met maar 2 man en soms 1) dit is sinds het nieuwe seizoen. Hebben jullie hier nog klachten over gehoord ? Kunnen jullie hier iets meer over vertellen ?
Mvg,
Yannick
- EA_Jason6 years ago
EA SPORTS FC™ Team
Hey @B3ATDOWN_MOSCH,
Ik zal het eens navragen, zou je mij ook kunnen vertellen waar je op speelt?
- 6 years ago
- EA_Jason6 years ago
EA SPORTS FC™ Team
Ik heb het nog even nagevraagd bij de CM die veel van Apex Legends af weet, maar hij had er verder geen meldingen over gezien.
Zouden jullie dit eens willen proberen? Het zijn tips voor de verbinding voor FIFA, maar deze tips werken in principe voor elk spel. Zorg ervoor dat iedereen in de party deze stappen uitvoert:
- 6 years ago
Hey,
Ikzelf gebruik kabel, echter moet ik zeggen dat deze "bug" enkel gebeurd/voorvalt sinds seizoen 4 van apex en heb dit enkel in ranked game mode niet in andere modes
Mvg,
Yannick
- EA_Jason6 years ago
EA SPORTS FC™ Team
Het is niet alleen het gebruik van een kabel, maar ook de PS4 een vast IP adres geven en dat IP adres in DMZ zetten.
Dat zorgt er in ieder geval voor dat de NAT types in orde zijn en dat alle poorten die nodig zijn openstaan.
About Apex Legends Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 2 months ago
- 2 months ago
- 2 months ago
- 2 months ago
- 2 months ago