4 years ago
SBMM !!!
Skilled base matchmaking is echt naar de klote op dit spel en ben dit echt beu aan het worden. In arena kan je solo amper deftig spelen want je krijgt teammates die level 10 zijn en als je dan goeie spelers krijgt dan zijn de tegenstanders predators. Wtf man. Plaats van alleen aan geld te denken en nieuwe dingen in de shop te plaatsen en geld uit de mensen hun zakken te halen zouden jullie eens beter daar met bezighouden. Want dit is niet meer normaal. Mensen willen leuke games hebben. Ik denk dat ik zeker en vast niet de enige ben die hierzo over denkt. Fix jullie game of ik speel wel terug call of duty *snip*
EA_Leeuw edit: taalgebruik.
- Hey @630c887e12d9d9181bd552d83b369b9a,
Bedankt voor je feedback met betrekking tot skill based matchmaking.
Skill based matchmaking is bedoelt om je tegen andere spelers te matchen die een vergelijkbaar skill level hebben als wat jij hebt. Naarmate jij verslechterd of beter wordt, zul je dit ook merken in de matches/andere spelers waar je tegen speelt. Dit is zoals skill based matchmaking werkt.
Nogmaals wil ik je bedanken voor je feedback, deze zal worden doorgegeven aan de Apex Legends teams.