Forum Discussion

Bkoa023's avatar
4 years ago
Solved

skins verloren

hi leggends ik speel apex sinds season 1 en vind het een geweldig spel maar ik was even paar season gestopt nu dat ik terug ben zie dat ik al me skins kwijt ben van de legends en wapens ook ben ik al me legends kwijt en me tokens ik had iedereen tot ash en dat ben ik dus nu alllemaal kwijt en ik heb best veel geld erin gezet dus dat is best jammer zouden jullie me kunnen helpen met deze probleem aub ik vind het echt jammer

• @Bkoa023, ah ja, dat is dan inderdaad heel erg vervelend. Tja, dan ben ik inderdaad bang dat je in ieder geval erg veel kwijt bent. In de disclaimer die je krijgt als je je accounts ontkoppeld staat ook als het goed is iets vermeldt over Apex Legends, plus er is uitgebreidere informatie over te vinden op onze website: https://help.ea.com/nl/help/account/unlink-gaming-accounts-from-ea-account/.

Speel je Apex?
    Als je een platform-account ontkoppelt waarmee je Apex Legends speelt, heb je mogelijk problemen met het levelen van je Battle Pass, het ontgrendelen van items en andere problemen.

In plaats van het ontkoppelen en opnieuw koppelen van een platform-account waarmee je Apex speelt, is het wellicht beter om met een nieuw account opnieuw te beginnen.

3 Replies

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 years ago
    Hey @Bkoa023,

Dat is vervelend inderdaad!

Even een vraagje; heb je toevallig in het verleden eens je PSN ID van je EA account losgemaakt?
  • Bkoa023's avatar
    Bkoa023
    4 years ago

ja ik heb dat jammer genoeg gedaan en kreeg ook te horen dat ik daardoor alles ben veloren niks terug kan krijgen 

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 years ago

@Bkoa023, ah ja, dat is dan inderdaad heel erg vervelend. Tja, dan ben ik inderdaad bang dat je in ieder geval erg veel kwijt bent. In de disclaimer die je krijgt als je je accounts ontkoppeld staat ook als het goed is iets vermeldt over Apex Legends, plus er is uitgebreidere informatie over te vinden op onze website: https://help.ea.com/nl/help/account/unlink-gaming-accounts-from-ea-account/.

Speel je Apex?
    Als je een platform-account ontkoppelt waarmee je Apex Legends speelt, heb je mogelijk problemen met het levelen van je Battle Pass, het ontgrendelen van items en andere problemen.

In plaats van het ontkoppelen en opnieuw koppelen van een platform-account waarmee je Apex speelt, is het wellicht beter om met een nieuw account opnieuw te beginnen.

About Apex Legends Technische problemen & bugs

Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.500 PostsLatest Activity: 18 days ago