Steam Account Op Origin
Hoi, ik had dus laatst het idee om weer eens Apex te gaan spelen met een paar vrienden. Ik speelde dit voorheen op de Xbox voordat ik een Game PC kreeg. Ik had toen gehoord dat je Apex kon downloaden op Steam, en vervolgens deed ik dat dus ook en kwam ik niet mijn oude account tegen die ik op de Xbox had. Dit was wel een teleurstelling voor mij, totdat ik hoorde dat je ook Apex Legends kon spelen op Origin MET je oude account van de Xbox. Vervolgens verwijderde ik Apex op Steam, had mijn Steam Account ge-disconnect van mijn EA account en was begonnen Apex te downloaden op Origin. Tijdje later is eenmaal Apex gedownload op Origin en startte ik het op en tot mijn verbazing kwam ik mijn Steam account tegen OP Origin. Weet iemand hoe ik op mijn oude account terugkom? Mijn Xbox-live Account is gelinkt met mijn EA-Account dus dat kan denk ik niet het probleem zijn. Help word gewaardeerd!
- Hey @SignalArrow2636,
Alhoewel het spel cross-platform matchmaking heeft is de progressie helaas niet cross-platform wat betekent dat PC en Xbox de progressie niet met elkaar delen. Zowel Origin als Steam zijn op de PC en delen dus dezelfde voortgang onder hetzelfde EA account maar zullen dus helaas niet de progressie van de Xbox laden.
Ik snap dat dit teleurstellend is maar hopelijk geeft dit wat inzicht.
- EA_Neil