Forum Discussion

larshagmolen's avatar
3 years ago
Solved

Voortgang verloren van playstation naar xbox

Goedenavond, 

Ik ben zojuist keurig geholpen door EA Livechat om mijn account te koppelen aan mijn nieuwe xbox. Ik speelde altijd apex op de playstation. 

Nu bekijk ik mijn voortgang op de xbox maar daar staat niet de voortgang op die ik op mijn playstation account had. Kan dit hersteld worden? er wordt helaas niet meer gereageerd op de live chat, ik kom er namelijk niet in.

• Hey @larshagmolen,

Heel fijn om te horen dat je goed bent geholpen door de live chat.

Helaas ondersteund Apex Legends géén cross-platform synchronisatie. Dit betekend dat als voortgang maakt op de Xbox (bijvoorbeeld) en je speelt dingen vrij, deze voortgang niet zal worden overgedragen naar de PlayStation (bijvoorbeeld).

Dit is wel een feature request waar het Apex Legends team van op de hoogte is, en er wordt aan gewerkt, maar helaas is het niet geïmplementeerd in het spel op dit moment.

5 Replies

• Persoonlijke zaken betreft een EA / Origin account worden niet afgehandeld via het forum, @larshagmolen. Je zal dus opnieuw daarvoor contact opnemen met de helpdesk. Aangezien je dit eerder en hiervoor al hebt gedaan.

Per EA / Origin account, kan je zelf een andere account van een andere en ondersteunende platform / dienst koppelen. Hoewel het ontkoppelen zelf mogelijk is, dient dit beter gebeuren via de helpdesk, vanwege de risico's en voorwaarden dier hieraan vastzitten. Meer informatie: https://help.ea.com/nl/help/account/link-your-console-accounts/

Groetjes.
  • EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago

Hey @larshagmolen,

Heel fijn om te horen dat je goed bent geholpen door de live chat.

Helaas ondersteund Apex Legends géén cross-platform synchronisatie. Dit betekend dat als voortgang maakt op de Xbox (bijvoorbeeld) en je speelt dingen vrij, deze voortgang niet zal worden overgedragen naar de PlayStation (bijvoorbeeld).

Dit is wel een feature request waar het Apex Legends team van op de hoogte is, en er wordt aan gewerkt, maar helaas is het niet geïmplementeerd in het spel op dit moment.

• @EA_Leeuw i did not see this and unlinked my ea from my ps4 now i dont have my stats on pc and on ps4 and i had much money spend on this account
  • Welkom op het Nederlandstalige forum, @kipman19.

Aan het zelf ontkoppelen van je spelconsole accounts van je EA / Origin account zitten risico's. Je hebt dit moeten bevestigen.
    Spelvoortgang van spelconsoles zitten namelijk gekoppeld aan jouw EA / Origin account.
    Het ontkoppelen kan je beter overlaten door contact opnemen met de helpdesk. Die kan je niet verder helpen hiermee.
    Als je zelf het niet meer kan terugzetten, dan kan dit betekenen dat je spelvoortgang en inhoud verloren zijn.
    Overzetten van opgeslagen spelvoortgang en inhoud is alleen mogelijk binnen dezelfde platform familie, waar je dient aangemeld zijn met dezelfde EA / Origin account.

Groetjes.

About Apex Legends Technische problemen & bugs

Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.499 PostsLatest Activity: 8 days ago