Forum Discussion
EA_Leeuw
4 years agoCommunity Manager
@KamiNoRobin, oké, ik heb het even voorgelegd aan een van onze Apex Legends experts en heb het volgende te horen gekregen;
- Het kán zijn dat er toch iets met je Nintento, EA account of Nintendo+EA account koppeling is. Zorg er toch goed voor dat alles inderdaad een 'volwassen' account is.
- Het kán zijn dat er iets niet helemaal lekker loopt met je Nintendo account (backend, bij Nintendo zelf)
- Aangezien je aangeeft dat het pas sinds kort is, weet je misschien of dat er iets is veranderd in je netwerkomgeving thuis? En als je de Switch aansluit op een mobiele hotspot bijvoorbeeld, werkt het dan wel?
- Het kán zijn dat er toch iets met je Nintento, EA account of Nintendo+EA account koppeling is. Zorg er toch goed voor dat alles inderdaad een 'volwassen' account is.
- Het kán zijn dat er iets niet helemaal lekker loopt met je Nintendo account (backend, bij Nintendo zelf)
- Aangezien je aangeeft dat het pas sinds kort is, weet je misschien of dat er iets is veranderd in je netwerkomgeving thuis? En als je de Switch aansluit op een mobiele hotspot bijvoorbeeld, werkt het dan wel?
4 years ago
@EA_Leeuw Ik heb inderdaad een volwassen account.
Waar kan ik de koppeling checken?
Want dan bekijk ik dat nog even
Waar kan ik de koppeling checken?
Want dan bekijk ik dat nog even
- EA_Leeuw4 years agoCommunity Manager@KamiNoRobin, om er zeker van te zijn dat de koppeling van je EA en Nintendo account in order is, en om er zeker van te zijn dat je EA account in orde is, kun je het beste contact opnemen met onze live klantenservice via https://help.ea.com/nl/contact-us. Die kunnen namelijk (als het goed is) je account controleren en je informatie geven mocht er iets aan de hand zijn.
- 4 years ago
Ik zal eens proberen, als het niet lukt zeg ik het wel @EA_Leeuw
- 4 years ago
- EA_Leeuw4 years agoCommunity ManagerHey @KamiNoRobin,
In dat geval is er op dit moment helaas weinig aan te doen en zal ik er een bug rapport voor moeten maken voor de Apex Legends teams. Die gaan dan kijken of dat het iets is wat ze kunnen oplossen, hopelijk z.s.m. (helaas heb ik hier geen zicht op). Vervelend om te horen dat niks voor je heeft gewerkt.
About Apex Legends Technische problemen & bugs
Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.499 PostsLatest Activity: 8 days ago
Recent Discussions
言語パックの不具合
Solved8 days ago- 23 days ago
- 2 months ago