Forum Discussion
12 Replies
I cannot purchase skins from the collection event either with shards or apex coins.. I live in Belgium and saw on reddit that people who live in the same country are not able to purchase any skins. Whats the issue here?
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
Hey @GODQueenEvy,
Welkom op het Nederlandstalige forum.
Het is inderdaad zo dat je in België géén Apex coins kunt kopen vanwegen de lokale wetgevening.
Maar ik zie bij jou dat de koop knop van een skin zelf niet klikbaar is.
Heb je wel genoeg craft materials etc.? Je screenshot is niet fullscreen. Hallo,
Ja ik heb genoeg crafting en heb ook 2200 coins op mijn account staan. Heb op de forums gelezen dat er vele andere Belgen zijn die hetzelfde probleem hebben.
Ik kon skins van de vorige collection event kopen, dus het is maar recent dat de optie om een skin te kopen niet beschikbaar is.
Beste,
Ik heb hetzelfde probleem. Bij de collection event van wraiths heirloom recolour kon ik nog craften/kopen maar bij de ash heirloom event gaat dit niet meer.
Ik heb geprobeerd mijn account aan te passen, het spel opnieuw te installeren enzovoort maar niks werkt.
Hierbij een beter voorbeeld.
Alvast bedankt voor de hulp en een fijne dag nog.
- @dolfkeskittler Ik en velen hebben dit probleem. Ikzelf heb nog geen oplossing gevonden en wacht op een antwoord van EA.
Hey,
Mijn naam is Gaétan en heb apex coins op men account gespaard om de ash heirloom te kunnen bemachtigen bij het sunbeam event.
Spijtig genoeg kan ik de apex coins niet inwisselen voor de skins van het event. Dit ging echter bij elk vorig event wel.
Bij deze mijn vraag en een Bijlage.
Gelieve dit snel op te lossen sinds het event tijdelijk is en ik anders voor niks geld heb uitgegeven.
Alvast bedankt voor het snelle antwoord en een fijne dag nog verder gewenst.
- EA_QueenBee3 years ago
Community Manager
Hoi allemaal,
Ik neem aan dat jullie allebei in België wonen? Er is inderdaad een probleem in het spel waar Belgische spelers de event skins niet kunnen kopen, maar de studio is al aan het onderzoeken. Hopelijk is het snel opgelost zodat jullie ook van de skins kunnen genieten. 🙂 Hallo, ik leef in België en kan dus all heel beperkt skins kopen op Apex legends aangezien iedere bundel met ook maar 1 pack erin onder lootbox categorie liggen die gezien worden als gokken.
Ik kan normaal gezien wel de skins in een collection event appart kopen met crafting materials of apex coins wat ik in het verleden all heb gedaan.
Maar nu lukt dit niet meer en krijg ik een pop-up die zegt dat ik packs in mijn inventory moet open voor een kans op de skin die ik wil kopen?
Ik gok dat dit een fout is in de software van Apex aangezien ik momenteel geen enkel pack in mijn inventory heb en op geen enkele manier deze event packs kan bemachtigen.
Ik heb all geprobeerd de Belgische help desk te contacteren maar alle nummers die ik online kan vinden inclusief de officiële nummers op de website van ea zelf zijn buiten dienst...
Ik zou hier graag mee geholpen worden binnen de 12 dagen aangezien het collection event dan over is.
About Apex Legends Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 15 days ago
- 19 days ago