Solved
Forum Discussion
Zeelmaekers
4 years agoHero+
Hey @soninety5
Momenteel is er op de engelstalige forum een megathread opgezet voor alle informatie te delen.
Apex won't get past "continue" screen on Steam (unplayable intro loop)
Als ik er aan denk wil ik het ook wel hier laten weten mocht er meer informatie beschikbaar zijn. 🙂
4 years ago
Isgoed bedankt voor je hulp
- 4 years ago
Dit kan echt niet het probleem is nog steeds niet opgelost. Excuses maar als het niet binnen een week opgelost is wil ik al mijn geïnvesteerde geld in Apex Legends terug, Want het lijkt erop dat ik nooit meer bij mijn account kan. Dit probleem doet zich bij sommige al voor sinds december kan ik opmaken uit het EA forum.
- 4 years ago@soninety5
Ik heb jouw nieuwe discussie even samengevoegd in de discussie die je al had lopen. Ik snap dat je gefrustreerd bent over dit probleem, ik zou dat ook zijn, maar gelieve geen nieuwe discussies te starten over hetzelfde onderwerp.
Jouw voorbeeld is toegevoegd aan de ticket die al loopt en er wordt actief naar gekeken zoals hierboven ook al aangegeven is door @Zeelmaekers (bedankt!).
We hopen binnenkort meer informatie te krijgen hierover want het is natuurlijk niet cool en hopen de oorzaak snel te vinden en op te lossen.
- EA_Neil
About Apex Legends Technische problemen & bugs
Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.499 PostsLatest Activity: 2 hours ago
Recent Discussions
言語パックの不具合
Solved5 hours ago- 16 days ago
- 2 months ago