Skip to contentBrand Logo
DutchEnglish (US)FrenchGermanItalianPolishPortuguese (Brazilian)RussianSpanish
RegisterSign In
  1. EA Forums
  2. EA Forums PortuguêsBattlefield
  3. Battlefield 6
  4. Battlefield 6 Reportar um bug

Forum Discussion

The_Warrior_of_w's avatar
The_Warrior_of_w
Newcomer
4 days ago

BUG DO PASSE DE BATALHA

Completei os desafios mas não recebi as recompenças 

falha
pc
problema de progresso
No RepliesBe the first to reply

Recent Discussions

• Azraflare-Music's avatar

I found a bug in the AK-205

I found a bug in the AK-205 rifle, specifically in the dual muzzle brake and the 314mm prototype.
    Azraflare-Music
    8 hours ago
  • rwpires's avatar

Bug no jogo e atendentes do EA Help não resolvem absolutamente nada.

Estou a 6 dias mandando mensagem no EA Help, eles simplesmente tem mensagens prontas já para ficar enrolando a gente, ontem o atendente falou que se em 24 horas eu já recebesse os itens era para entr...
    rwpires
    15 hours ago
  • Dark_SurgikBR's avatar

Problema na progressão do BF PRO semana 10.

Eu tenho a versão do BF PRO, na semana 10 tinha desafios para liberar uma skin em 6 dias através de desafios com token, no entanto esses desafios estavam bugados, apenas liberou 3 recompensas, no des...
    Dark_SurgikBR
    15 hours ago
  • Thedoctorbr27's avatar

Desafio bônus,

Desafio acabou , completei os semanal , nao ganhei minhas 85 moedas e nao ganhei as recompensas , como vai ficar ?
    Thedoctorbr27
    15 hours ago
  • Shogorox's avatar

Bug no placar durante partida

Boa tarde, há casos onde o placar fica travado sobre a tela do jogo e não é possível mais fazer nada, somente reiniciar o jogo onde é perdida toda XP. Pelo que percebi acontece quando clicado ESC e...
    Shogorox
    1 day ago
EABrowse GamesEA appEA HelpAboutAccessibilityJobs
LegalUser AgreementPrivacy & Cookie Policy (Your Privacy Rights)Online Service UpdatesNotice at Collection
SecurityYouTube Terms of ServiceGoogle Privacy Policy

© Electronic Arts Inc. TRUSTe

Multimedia Player

Optional Cookies, including those that support the Multimedia Player, are currently disabled based on Your Privacy Choices settings. 

Choose Accept and Play Video to enable the Multimedia Player, including its associated Cookies. This may involve the collection and sharing of your viewing information by YouTube for analytics and advertising purposes.

You can also choose to watch the video on YouTube.