INSIDER_NLSeasoned Ace22 days agoSolvedAL het beste voor 2026 Wens iedereen van het forum en admins al het goede voor 2026 en blijf gezond Show MoreINSIDER_NL20 days agomaak er een leuke avond van
Featured PlacesBattlefield 6 Bespreek het laatste nieuws en de laatste game-informatie over Battlefield 6 in de communityforum.Latest Activity: 11 hours ago141 Posts
Battlefield 6 Bespreek het laatste nieuws en de laatste game-informatie over Battlefield 6 in de communityforum.Latest Activity: 11 hours ago141 Posts
Recent DiscussionsNew update broke Initiation Royale Since todays update, you can’t win in Initiation Royale. When you are the only one left and the circle closes, the counter in the top right says there is still 12 teams. BF Pro Bonus path - Backend Update Battlefield Bulletin @BFBulletin Battlefield Studios heeft zojuist het beoogde aantal punten toegevoegd aan de bonusuitdaging in week 10. Je kunt nu het volledige BF Pro-pad voltooien als je de bonu...EA bant geen Hackers. Jammer dat EA geen hackers bant. Kijk deze persoon. [Snip] Je ziet duidelijk dat hij AIMBOT heeft en spelers volgt alsof hij Aimasist aanheeft staan. Is nu al de 6 keer dat ik hem deze maan...Waarom in Week 12 ... Waarom in Week 12 weer veel opdrachten in Battle Royale (BR) en Gauntlet opdrachten / uitdagingen, -> REDSEC (gratis versie) . Ik heb Battlefield 6 Phantom Edition gekocht, voor Battlefield 6 (beta...Battlefield 6 Challenges (uitdagingen) die niet optellen! Het was af en toe al een probleem, naar alles maar na update 1.3.0.0 > ... maakt het alleen maar erger! 😩 Moet helaas ook toegeven dat mijn fun / plezier factor aan BF6 de laatste tijd behoorlijk o...