INSIDER_NLSeasoned Ace22 days agoSolvedAL het beste voor 2026 Wens iedereen van het forum en admins al het goede voor 2026 en blijf gezond Show MoreINSIDER_NL20 days agomaak er een leuke avond van
Featured PlacesBattlefield 6 Bespreek het laatste nieuws en de laatste game-informatie over Battlefield 6 in de communityforum.Latest Activity: 12 hours ago140 Posts
Battlefield 6 Bespreek het laatste nieuws en de laatste game-informatie over Battlefield 6 in de communityforum.Latest Activity: 12 hours ago140 Posts
Recent DiscussionsBF Pro Bonus path - Backend Update Battlefield Bulletin @BFBulletin Battlefield Studios heeft zojuist het beoogde aantal punten toegevoegd aan de bonusuitdaging in week 10. Je kunt nu het volledige BF Pro-pad voltooien als je de bonu...EA bant geen Hackers. Jammer dat EA geen hackers bant. Kijk deze persoon. [Snip] Je ziet duidelijk dat hij AIMBOT heeft en spelers volgt alsof hij Aimasist aanheeft staan. Is nu al de 6 keer dat ik hem deze maan...Waarom in Week 12 ... Waarom in Week 12 weer veel opdrachten in Battle Royale (BR) en Gauntlet opdrachten / uitdagingen, -> REDSEC (gratis versie) . Ik heb Battlefield 6 Phantom Edition gekocht, voor Battlefield 6 (beta...Battlefield 6 Challenges (uitdagingen) die niet optellen! Het was af en toe al een probleem, naar alles maar na update 1.3.0.0 > ... maakt het alleen maar erger! 😩 Moet helaas ook toegeven dat mijn fun / plezier factor aan BF6 de laatste tijd behoorlijk o...Texture filtering 2 sec delay Ik heb een rtx 5070ti , amd 7 7700x, nvme Samsung 990, en mijn graphics laden 1-2sec later pas in wat moet ik doen? Ik heb nieuwe drivers geïnstalleerd, shaders opnieuw geïnstalleerd, grahpics geopti...