RiiZzLaaNLSeasoned Newcomer3 months agogeen phatom gekregen op steamhey ik heb bf6 phantom gekocht op steam paar weken geleden maar ik heb nog niks gekregen ervan is er een oplossing voor of moet ie nog uit komen ik hoor het graag Mvg
Featured PlacesBattlefield 6 Bespreek het laatste nieuws en de laatste game-informatie over Battlefield 6 in de communityforum.Latest Activity: 10 hours ago143 Posts
Battlefield 6 Bespreek het laatste nieuws en de laatste game-informatie over Battlefield 6 in de communityforum.Latest Activity: 10 hours ago143 Posts
Recent DiscussionsLatest battlefield update makes game unplayable Since the beginning, it's been a nightmare with Battfield if you have a 9060GTX. After several updates, it still hasn't been fixed! The internet is full of it, for example. https://www.reddit.com/r/...240011S:122001S:127006S Cant claim the items! Getting this error when i click on claim now! 😩😩 wat een vreselijk spel Wat is BF 6 een vreselijk spel. sniper guns zijn waardeloos, hoop toch dat dit snel beter wordt. Anders gaat het spel snel van de pc af. En ga ik terug naar de oude BF. of een andere spel van een ...Battlefield 6 Review – A Disgraceful Launch What an absolute disaster. People have been waiting for years for a game like this, and what do we get? Bugs, crashes, and a completely broken experience. I genuinely can't understand what kind of te...BF Pro Bonus path - Backend Update Battlefield Bulletin @BFBulletin Battlefield Studios heeft zojuist het beoogde aantal punten toegevoegd aan de bonusuitdaging in week 10. Je kunt nu het volledige BF Pro-pad voltooien als je de bonu...