Forum Discussion

SilentSniper68's avatar
SilentSniper68
Seasoned Newcomer
6 days ago

help mij aub instellingen op pc

wat een rot spel is dit zeg, alles wat ik raak gaat niet dood of geen hit iemand anders schiet 1 keer en je bent dood , ik snap er niks meer van alles wat ik doe ik raak gewoon niks kan iemand mij vertellen hoe ik iemand goed raak

ik ben pc speler snelle game pc en dan dit spel is mooi maar als ik niks raak dan kom ik ook niet hoger in dit spel

3 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    6 days ago

Hoi SilentSniper68​,

Ik dacht dat ik de enige was met dit probleem, maar in mijn geval denk ik gewoon dat ik niet-erg-goed-gewoon-erg-slecht ben.

Is het een probleem echt met de hit-reg in het spel, of heb je gewoon een paar tips en zo nodig? 🙂 

• De TTK in dit spel is niet goed. Je hebt teveel treffers nodig om iemand dood te schieten t.a.v. eerdere Battelfield versies die succesvol waren. Plus de afstand waarvan je vandaan sciet met een specifiek wapen. Zorgt voor een lagere hit registratie. En als je hoger wilt komen in dit spel moet je beter je best doen. Hebben wij ook gedaan. en die het niet hebben gedaan blijven slecht of stoppen er mee. Slechts een enkeling heeft echte skills. Maar daar zijn er maar heel weinig van. Je grootste probleem is de ervaring waar je tegenaan loopt. Wij zitten hier al 20 jaar + dit is ons grondgebied. 

• Dus Conclusie. Hardcore is de enige manier om Battlefield te spelen. Maarrrrrr dood gaan gaat veel voorkomen. 

About Battlefield 6

Bespreek het laatste nieuws en de laatste game-informatie over Battlefield 6 in de communityforum.90 PostsLatest Activity: 16 days ago