Forum Discussion

El-player03's avatar
El-player03
New Novice
1 month ago

hit registratie, c-ram, maps

bf6 is niet gemaakt om met de vliegtuigen en de helikopter te spelen het is niet goed gebalanceerd ten eerste moeten ze de c-ram uit het spel halen of ze moeten het deploy systeem compleet veranderen want als je met de jet of de heli spawnt word je direct gelocked door een vijandelijke anti air tank die helemaal in hun eigen spawn zit daarnaast als je hem gaat doden is het onmogelijk door de c-ram want de c-ram **bleep** niet alleen op de vijandelijke voertuigen maar ook op de racketten en bommen die de jet laat vallen of de heli dus je word direct gedood als je de bom laat vallen van de jet of wel moeten ze het range van de lock on missile van de anti air extreem verlagen zodat ze niet in hun spawn zitten. en dan heb je nog dat de hit registratie niet goed werkt en dit geld zowel voor de genen die als soldaat spelen en degenen met de voertuigen ook als je het eerst **bleep** registreert de spel je kogels niet die eigenlijk wel raken. en de maps zijn te klein voor battlefield je hebt 64 mensen in een lobby en een team van 32 omdat het map zo klein is ga je zien dat meeste qonquest matches zo snel eindigen omdat de ene team al het objectief heeft gepakt en de andere team er niks aan kan doen omdat de maps zo zijn ingericht dat er alleen maar steegwegen zijn en ze jou spawn trappen. in het begin had ik wel wat fun maar nu ben ik het wel beu door al de bugs in de game

2 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    1 month ago

Hoi allemaal,

Dank jullie wel voor de feedback. Hopelijk kunnen de teams het strijd tussen Air en Anti-Air steeds wat eerlijker en leuker maken. Feedback zoals dit is erg belangrijk, en ik kan het voor jullie met de teams delen. 🙂

• El-player03​ 

• De Centurion C-RAM langs de startbaan/ landingsbaan (vliegbasis) is gewoon om te huilen 😭.
    • Hit registratie o.a. een vol magazijn in iemand, en helemaal niks (af en toe).  Mensen met een rode symbool voor hun naam (hoge ping) heb ik het vermoeden.
    • Geen echte mooie grootte map, ik vindt Operation Firestorm map al veel te klein. Zelfs mappen in BF2 waren groter!
    • Spawn-point killers 😡o.a. langs de randt bij HQ. (Headquarters (hoofdkwartier)

Featured Places

Node avatar for Battlefield 6

Battlefield 6

Bespreek het laatste nieuws en de laatste game-informatie over Battlefield 6 in de communityforum.Latest Activity: 2 days ago
144 Posts