QFXzorSeasoned Novice1 month agoNiet mogelijk om ice modes te selecteren... Het menu is bugged voor playmodes...
VReal1tySeasoned Adventurer1 month agoQFXzor Wat je tot nu kan doen, is het spel opnieuw opstarten en dan de mode kiezen (niet teveel scrollen dan kan de menu op hol slaan).
Featured PlacesBattlefield 6 Bespreek het laatste nieuws en de laatste game-informatie over Battlefield 6 in de communityforum.Latest Activity: 2 hours ago137 Posts
Battlefield 6 Bespreek het laatste nieuws en de laatste game-informatie over Battlefield 6 in de communityforum.Latest Activity: 2 hours ago137 Posts
Recent DiscussionsTerrible Matchmaking As a noob, and I totally am one. Which enjoys playing Battlefield 6 alot. There is one thing really annoying about this game. As I said, I am a noob. I just started playing shooters again after YEA...BF Pro Bonus path - Backend Update Battlefield Bulletin @BFBulletin Battlefield Studios heeft zojuist het beoogde aantal punten toegevoegd aan de bonusuitdaging in week 10. Je kunt nu het volledige BF Pro-pad voltooien als je de bonu...verwijder de c-ram het ai bot dat in de spawn staat (c-ram) moet verwijderd worden van de game! ik snap dat die bot is ontworpen om de lucht voertuigen te verdedigen als ze spawnen en als ze vertrekken uit hun spawn ma...AL het beste voor 2026 Wens iedereen van het forum en admins al het goede voor 2026 en blijf gezond Battlefield6 werkt niet ik heb vandaag het spel gekocht maar die werkt niet hoe kan ik de betaling annuleren of weghalen.