Forum Discussion

MarsMan18's avatar
MarsMan18
New Novice
6 days ago

tab icons and indicators

Ik wilde in instellingen wat sleutelen aan de icons dus ik ga naar instellingen Graphics en daar is ineens geen tab 'Icons and indicators' meer en ook 'interface and hud'  zijn weg .Ik heb het spel al een een keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar ze zijn nog weg .Iemand een idee om dat weer terug te krijgen?

10 Replies

•  @VReal1ty​ 

Jazeker dat heb ik.

Maar daar zit niet in :

Want via HUD Icons   [EDIT]  kan je ook de opacity instellen en dat zoek ik .

• VReal1ty's avatar
    VReal1ty
    Seasoned Scout
    3 days ago

MarsMan18​ 

Vraag heb jij wel of niet, de map HUD bij BF6 via Steam?

Icons and Indicators

HUD -> Advanced HUD and Icon Settings -> Icons & Indicators

• VReal1ty's avatar
    VReal1ty
    Seasoned Scout
    4 days ago

MarsMan18​ 

Hierbij een foto: (ter informatie ik heb het spel via de EA app)

Interface and Hud

Icons and Indicators

HUD -> Advanced HUD and Icon Settings -> Icons & Indicators

• @VReal1ty​ 

Ik zoek niet HUB maar 'Icons and indicators' en interface and hud' en die bevonden zich in Tab Graphics maar ik schijn niet de enigste te zijn zag ik op een forum op steam er zijn meer mensen het zelfde kwijt als ik.

• VReal1ty​ 

Nee hoor daar staan ze niet ,als ik op youtube bij andere kijk zitten ze toch ook echt in Graphics.

• VReal1ty's avatar
    VReal1ty
    Seasoned Scout
    5 days ago

MarsMan18​  

😆Ze zijn verplaatst naar de map 👉 "HUD" schijnbaar met de update gebeurt? (of zaten ze toch, al die tijd daar!) 

• VReal1ty

Ik heb gedaan wat jij voorstelde en het doet alles op standaard zetten behalve wat ik wil.

Ik vind het ook zo raar dat die "Tabs" ineens verdwenen zijn.

• VReal1ty's avatar
    VReal1ty
    Seasoned Scout
    6 days ago

MarsMan18​ 

Je "Battlefield 6" map op C:\Downloads even in een ander map je zetten bij voorbeeld "Backup BF6".  In deze map staat een map "settings" en bestand "PROFSAVE_profile" daarin staan de instellingen van het spel.

Als goed is download hij dan je gegevens van de cloud bij EA als het spel opstart en je instellingen zijn dan weer standaard.

About Battlefield 6

Bespreek het laatste nieuws en de laatste game-informatie over Battlefield 6 in de communityforum.111 PostsLatest Activity: 4 hours ago