Forum Discussion

HOTceCEmel1's avatar
HOTceCEmel1
Seasoned Newcomer
1 month ago

Texture filtering 2 sec delay

Ik heb een rtx 5070ti , amd 7 7700x, nvme Samsung 990, en mijn graphics laden 1-2sec later pas in wat moet ik doen? Ik heb nieuwe drivers geïnstalleerd, shaders opnieuw geïnstalleerd, grahpics geoptimaliseerd en niets werkt.

5 Replies

• Vraag, heb instellingen alleen via de NVIDIA App gedaan of ook in BF6 zelf?

• Ik zou eerst via de NVIDIA App -> Graphics -> Battlefield 6 -> "Optimaliseren" doen.
    • En daarna instellingen in het spel aanpassen, met behulp van de  "Performance Overlay" (FPS Counter)

How to see FPS Counter in Battlefield 6

En als echt niet helpt of werkt moet je helaas op de (goede) update van het spel wachten, wat ook op grafisch gebied zitten er fouten / problemen in het spel.     

• HOTceCEmel1's avatar
    HOTceCEmel1
    Seasoned Newcomer
    1 month ago

Ja heb al van alles geprobeerd ook via nvidia en ook in game zelf ik zit rond de 7-8gb VRam en ik heb er 16 dus dat zou ook geen probleem mogen zijn. Ik heb dan mijn shaders verwijderd en nu is het al iets beter maar heb soms in bepaalde maps nog hetzelfde probleem, ik dacht dat het aan mijn GPU ligt maar andere games werken perfect en de graphics laden allemaal heel snel in 

• VReal1ty's avatar
    VReal1ty
    New Vanguard
    1 month ago

Wat heeft de "Performance Overlay" (FPS Counter) aan tijdens het spelen? (afbeelding is tijdens in de lobby, gemaakt.)

• VReal1ty's avatar
    VReal1ty
    New Vanguard
    1 month ago
    • sim = In de lobby 30/ ... en tijdens het spel 60/..   
    • mp/s = "megapixels per second" rendered.

Een hogere mp/s betekent dat je GPU harder werkt, omdat je ofwel op een hoge resolutie ofwel op een hoge framesnelheid speelt.

(Kleuren kunnen veranderen in groen, geel, rood.)

Maar kan met mijn huidige instellingen, wel dingen moeten terug / omlaag moeten zetten (i.v.m na update) toch (redelijk) goed spelen.  Heb daarbij gebruik gemaakt van de informatie van  "Performance Overlay" (FPS Counter).

"Video Memory Threshold Exceeded" error in Battlefield 6 (BF6)

Featured Places

Node avatar for Battlefield 6

Battlefield 6

Bespreek het laatste nieuws en de laatste game-informatie over Battlefield 6 in de communityforum.Latest Activity: 2 days ago
144 Posts