verwijder de c-ram
het ai bot dat in de spawn staat (c-ram) moet verwijderd worden van de game! ik snap dat die bot is ontworpen om de lucht voertuigen te verdedigen als ze spawnen en als ze vertrekken uit hun spawn maar het heeft geen nut in de game want je word nogsteeds spawn killed door de enemy jets en de heli! het enigste wat het doet is de tanken beschermen die in hun spawn zitten voor 30MINUTEN lang je kunt de tanken gewoon niet bombarderen want de c-ram vernietigd alles wat met raketten en bommen te maken heeft. maak de spawn systeem net het zelfde als battlefield 2042 want toen hadden we geen problemen als spawn kill en tanken die in hun spawn zitten alsof ze godmode hadden ik weet dat battlefield 2042 veel haat kreeg maar die game was meer gebalanceerd in algemeen er zijn buiten dit nog meer problemen in de game maar ik wil geen boek schrijven battlefield 6 is helemaal niet goed gebalanceerd door dit krijg ik geen lol terwijl ik dit game speel veel te veel problemen ik heb spijt dat ik mijn geld hier aan heb besteed