Forum Discussion

El-player03's avatar
El-player03
New Novice
24 days ago

verwijder de c-ram

het ai bot dat in de spawn staat (c-ram) moet verwijderd worden van de game! ik snap dat die bot is ontworpen om de lucht voertuigen te verdedigen als ze spawnen en als ze vertrekken uit hun spawn maar het heeft geen nut in de game want je word nogsteeds spawn killed door de enemy jets en de heli! het enigste wat het doet is de tanken beschermen die in hun spawn zitten voor 30MINUTEN lang je kunt de tanken gewoon niet bombarderen want de c-ram vernietigd alles wat met raketten en bommen te maken heeft. maak de spawn systeem net het zelfde als battlefield 2042 want toen hadden we geen problemen als spawn kill en tanken die in hun spawn zitten alsof ze godmode hadden ik weet dat battlefield 2042 veel haat kreeg maar die game was meer gebalanceerd in algemeen er zijn buiten dit nog meer problemen in de game maar ik wil geen boek schrijven battlefield 6 is helemaal niet goed gebalanceerd door dit krijg ik geen lol terwijl ik dit game speel veel te veel problemen ik heb spijt dat ik mijn geld hier aan heb besteed

2 Replies

• El-player03​ ,

Kan jouw gevoel heel goed voorstellen, helaas ook dat er in de maand december heel weinig support was door EA i.v.m kerst en nieuwjaar. Daarom vraag ik me steeds meer af waarom lanceer je een game voor de kerst, (i.v.m. met kerstvakantie, black friday, ..enz).  Als het spel vol zit met fouten (na patch) en opdrachten die niet te behalen zijn (had voorkomen kunnen worden). (Zorg voor support 24/7) 

Ook andere spelmakers hebben dit probleem, kom het door inzetten van AI? 

Ik hoop dat Seizoen (Season) 2 veel beter wordt, en dingen ook echt opgelost worden! "Want potentiële heeft het spel gewoon, alleen is het nu niet zichtbaar". 

• El-player03's avatar
    El-player03
    New Novice
    24 days ago

Potentieel heeft het zeker ik wil het wel duidelijk maken want ik ben een battlefield fan ik wil alleen de fouten melden zodat ze het zo snel mogelijk oplossen om de game te verbeteren.

Featured Places

Node avatar for Battlefield 6

Battlefield 6

Bespreek het laatste nieuws en de laatste game-informatie over Battlefield 6 in de communityforum.Latest Activity: 2 days ago
141 Posts