Forum Discussion

fctwente42's avatar
2 years ago

BF3 werkt niet in de EA app

Hallo beste lezers,

Sinds kort gebruik ik, min of meer gedwongen, de EA app ipv origin. De games die ik bezit staan er keurig in. Mijn probleem is dat bf3 niet werkt. als ik op de game klik kan ik daarna op play klikken. Daarna kom ik in de battlelog. Dan zoek ik een multiplayer server uit om te gaan spelen en klik dan ook om die server binnen te gaan. Maar ik kom er niet in. Als ik dan de battlelog minimaliseer en in de EA app kijk zie ik een pop up met de volgende tekst: Your game failed to launch. An error on our end caused your launch to fail. Try again a little later. 

Dan ga ik weer terug naar de battlelog. Bovenin de battlelog van bf3 heb ik de mogelijkheid om naar een andere game te gaan. Ik ga naar bf4. De battlelog switched naar bf4. Ik zoek een multiplayer server uit om te gaan spelen. Als ik die server wil joinen zegt ie dat ik al in een andere battlelog server zit (die van bf3 denk ik dan maar) 

Dan moet ik weer uit de EA app, opnieuw de app opstarten en weer opnieuw proberen. Try again a little later. Ik heb de afgelopen dagen zeker 100 keer geprobeerd bf3 te spelen maar lukt niet. ik heb meer dan 2500 uur met heel veel plezier gespeeld zonder noemenswaardige problemen. Ik zou het heel zuur vinden als ik bf3 niet meer kan spelen.Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.

26 Replies

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.754 PostsLatest Activity: 4 months ago