Forum Discussion
37 Replies
- EA_Kuba2 years ago
Community Manager
Hej @egzeztor
Wydzieliłem Twój post z dyskusji gdzie ostatni komentarz został dodany 2 lata temu.
Powiedz nam proszę nieco więcej na temat napotkanego przez Ciebie problemu.
W jakiej grze on występuje?
Czy zostały przez Ciebie wykonane jakieś kroki, by problem rozwiązać?
Witam!
Niedawno temu zakupiłem grę Battlefield V. Grało mi się w niego dobrze, ale były przycinki związane z internetem, ponieważ był to internet 2.4 Ghz w tym standardzie na karcie sieciowej, dlatego zmieniłem na standard, który obsługuje 5G. Niestety odkąd zastosowałem takie ustawienia nie mogę wejść na serwery, za każdym razem kiedy próbuje dołączyć wyświetla mi się komunikat który pokazany jest na załączonym obrazku. Szukam rozwiązania już od kilku dni na youtube czy przeglądam fora. Sam nie znam się za bardzo na takich rzeczach. Zrobiłem już: zresetowanie routera; wyłączenie windows defender; dodanie gry do wyjątków w zabezpieczeniach windows. Żadna z wymienionych czynności nie rozwiązała problemu albo tylko na jakiś czas. Na wszelki wypadek sprawdziłem czy internet rzeczywiście jest wystarczający i jest.
mam to samo co poprzednik, zrobilem to co polecaliscie i nic nadal ten sam blad przez 95% czasu.
- EA_Kuba2 years ago
Community Manager
Hej @egzeztor
Powiedz nam proszę w której grze pojawia się opisany przez Ciebie problem i jakie konkretnie kroki zostały przez Ciebie wykonane?
W battlefield V, zmienilem ustawienia karty sieciowej na full duplex i dodalem do wyjatkow w zaporze sieciowej
e spisz ziomek
- EA_Kuba2 years ago
Community Manager
Hej @egzeztor
Dzięki za odpowiedź i wykonanie dotychczasowych kroków.
Czy Twój komputer łączy się z Internetem poprzez kabel, czy bezprzewodowo? Jeśli masz taką możliwość sprawdź proszę czy problem będzie pojawiał się kiedy zmienisz sposób łączenia się z Internetem.