Forum Discussion

0u5ocmsrvl1w's avatar
0u5ocmsrvl1w
Seasoned Newcomer
26 days ago

geen verificatie mail - geen uitbreidingspakketten

Ik heb al best lang geen sims 4 meer geopend. Nu wilde ik dat dus weer eens spelen. Ik zie in mijn origin games folder dat mijn uitbreidingspakketten daar in staan, maar toen ik op de EA app inlogde voor het eerst na de overgang van origin, stond er dat mijn uitbreidingspakketten daar niet bij zitten. 
Ik heb toen gecheckt in mijn bestelgeschiedenis en daar stonden ze ook niet bij. 

Toen zag ik dat ik een ander account vroeger gebruikte (met een zonnet email), toen ik daarmee wilde inloggen moest ik een verificatiecode ingeven. Ik heb al van alles geprobeerd maar ik krijg die verificatie code maar niet aan. De chat reageert niet, ik kan EA op geen enkele andere manier bereiken. Ik heb online gevonden dat ik mijn email moet veranderen maar dat kan alleen als ik in mijn account kom. Daarnaast heb ik alle EA emails al op de veilige afzender lijst gezet in mijn mail. Toch krijg ik niks aan.

help mij aub met of mijn uitbreidingspakketten te kunnen overzetten naar dit account waar ik wel in kom, of mij te helpen met de verificatie code die ik niet aankrijg voor mijn echte account

About EA app Algemene discussie

Heb je vragen over de EA-app? Deel ze hier!103 PostsLatest Activity: 4 days ago