*****@disabled.ea.com
- 6 months ago
O mais bizarro, é o fato de que se você estiver logado, a opção de chat não aparece!
Em uma breve pesquisa, encontrei centenas de casos similares ao meu. Vocês deveriam criar um setor apenas para isso. Demorei 3 dias para conseguir uma maneira de falar com uma pessoa no suporte de vocês! Um procedimento extremamente simples.
No meu caso, não fui tão afetado, pois nunca investi dinheiro na conta EA. Mas e quem gastou e não joga a algum tempo??
Pelo que entendi minha conta foi "desabilitada" por inatividade. Mas a ÚNICA conta que tenho na EA, está ativa na Steam, mas na PSN tive esse problema. Não faz sentido.
====================================================================================================The weirdest thing is that if you're logged in, the chat option doesn't appear! In a quick search, I found hundreds of cases similar to mine. You should create a section just for this. It took me 3 days to find a way to talk to someone in your support! An extremely simple procedure. In my case, I wasn't that affected, because I never invested money in my EA account. But what about those who did and haven't played for a while?? From what I understand, my account was "disabled" due to inactivity. But the ONLY account I have with EA is active on Steam, but I had this problem on PSN. It doesn't make sense.