Forum Discussion
EA_Leeuw
Community Manager
4 years agoHey @DjBasA,
Wat vervelend om te horen dat je problemen hebt met EA Desktop/EA Play in combinatie met Xbox Game Pass Ultimate!
Ik snap goed dat het niet leuk is als alle voorgestelde stappen om het probleem op te lossen helaas niet werken.
Daarom zou ik je willen vragen of dat je misschien ook de mogelijkheid hebt om het op een andere pc of laptop te proberen, eventueel? Daaroor zouden we kunnen uitsluiten of dat het een pc gerelateerd probleem is, of juist niet.
Hoor graag van je!
Wat vervelend om te horen dat je problemen hebt met EA Desktop/EA Play in combinatie met Xbox Game Pass Ultimate!
Ik snap goed dat het niet leuk is als alle voorgestelde stappen om het probleem op te lossen helaas niet werken.
Daarom zou ik je willen vragen of dat je misschien ook de mogelijkheid hebt om het op een andere pc of laptop te proberen, eventueel? Daaroor zouden we kunnen uitsluiten of dat het een pc gerelateerd probleem is, of juist niet.
Hoor graag van je!
- 4 years ago
Afgelopen weekend had ik ff op mijn laptop gekeken, SimCity 4 gedownload via EA Play op Game Pass en kreeg hetzelfde probleem.
Mijn laptop is best zwak, want hij heeft alleen een Intel HD, daarom dat ik SimCity 4 probeerde om te kijken of De EA Play het daar wel dee of niet.
- EA_Leeuw4 years ago
Community Manager
Hey @DjBasA,
Ik zie nu ook in de eerste screenshot die poste dat je Windows 11 (beta of dev versie waarschijnlijk) hebt geïnstalleerd, dit is een besturingssysteem wat nog steeds in ontwikkeling is waardoor het inderdaad nog niet officieel wordt ondersteund.
Heb je misschien een Windows 10 pc/laptop beschikbaar waarop je dit zou kunnen testen?- 4 years ago
Die laptop waarover ik het had is Windows 10.
Mijn gaming pc (waarvan de screenshot is) draait Windows 11 Insider Preview (beta-kanaal)
About EA app Technische problemen & bugs
Heb je problemen met de EA-app? Doe mee en rapporteer bugs en vind hulp bij downloads, DLC's, aankopen en inlogfouten.165 PostsLatest Activity: 6 hours ago
Recent Discussions
- 6 hours ago
- 2 days ago
- 3 days ago
- 12 days ago