Forum Discussion
Afgelopen weekend had ik ff op mijn laptop gekeken, SimCity 4 gedownload via EA Play op Game Pass en kreeg hetzelfde probleem.
Mijn laptop is best zwak, want hij heeft alleen een Intel HD, daarom dat ik SimCity 4 probeerde om te kijken of De EA Play het daar wel dee of niet.
Ik zie nu ook in de eerste screenshot die poste dat je Windows 11 (beta of dev versie waarschijnlijk) hebt geïnstalleerd, dit is een besturingssysteem wat nog steeds in ontwikkeling is waardoor het inderdaad nog niet officieel wordt ondersteund.
Heb je misschien een Windows 10 pc/laptop beschikbaar waarop je dit zou kunnen testen?
- 4 years ago
Die laptop waarover ik het had is Windows 10.
Mijn gaming pc (waarvan de screenshot is) draait Windows 11 Insider Preview (beta-kanaal)
- EA_Leeuw4 years ago
Community Manager
@DjBasA, hmm oké, bedankt voor het checken in ieder geval!
Op ons Engelstalige forum lees ik dat sommige spelers die last hebben van hetzelfde probleem, een oplossing hebben gevonden door de eigenschappen .exe van het spel te openen > compatibiliteit tabblad en uit te vinken dat je het programma als administrator wilt uitvoeren. Misschien zou je dit eventueel kunnen proberen?- 4 years ago
De .exe voor de game of EA Desktop zelf? (Of beide)
About EA app Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 51 minutes ago
- 2 days ago
- 3 days ago
- 12 days ago