Forum Discussion
Aangezien de helpdesk van EA echt dramatisch is en helaas een totaal ander antwoord geeft op mijn vraag probeer ik het hier maar even opnieuw. Recent een bericht geplaats omtrent een dbdata.dll fout. Wel reactie gekregen helaas geen oplossing. Nu mijn hoop op de EA app gericht. Ook hier 0,0 succes. Telkens de foutmelding “there is something wrong with your download” het maakt niet uit wat ik doe. Als admin, clear cashe, opnieuw installeren, safe boot etc. Ik hoop dat iemand mij hier verder kan helpen. Wat een gedoe..
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
- 3 years ago
Geen probleem EA_Leeuw.
Ik heb ook het spel gekocht voor €90 via EA.
zowel origin als de EA app is een drama. Niks lijkt te werken..- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
Hey @xTh3Un1t,
Vervelend om te lezen dat je eigenlijk niet echt de beste support had ontvangen van de klantenservice via e-mail.
Ik wil je wel vragen om de topics gescheiden te houden, die van de .dll en deze met betrekking tot de EA app foutmelding.
Met betrekking tot de EA app foutmelding, zou je eens naar mijn vraag hier kunnen kijken en posten wat voor jou van toepassing is?
- 3 years ago
Via de EA help werkt helaas niet daar kreeg ik een mail over hoe de webapp werkt haha.. die snappen het niet helemaal. Jij bent diegene die het meeste uitleg geeft.
About EA app Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 6 hours ago
- 6 days ago
- 12 days ago
- 13 days ago