Forum Discussion
Dus het is net alsof de EA app steeds crasht wanneer je probeert aan te melden? Best een apart probleem. Kan je een DxDiag met mij delen, alsjeblieft? Hopelijk kan ik dan zien wat het probleem is:
https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/
Mag ik ook vragen wat je al hebt geprobeerd om dit op te lossen?
- 3 years ago
Hoi,
Ik heb exact hetzelfde probleem. Na het downloaden van de EA desktop app voor Windows, sluit de app automatisch af na het invoeren van de inloggegevens.DxDiag bijgevoegd. Bedankt!
Groet,
Z030
- Trismagistos3 years agoHero
Hey @Zilla030,
Ik heb even naar jouw situatie en de bijgevoegde DxDiag.txt gekeken.
Er vallen wel een paar zaken op: jouw Windows versie in niet de meest recente. De laatste onderdelen update die je hebt uitgevoerd was in november 2021. In een aantal gevallen kan dit tot problemen leiden. Waarschijnlijk heb je ook niet voldoende vrije schijfruimte voor die update. Hiervoor heb je ca. 85GB nodig en je hebt op dit moment maar 63GB vrije ruimte van de beschikbare 256GB. Helemaal onderin de DxDiag.txt wordt het probleem van de Windows update ook herhaalde malen duidelijk.
Het advies is om wat ruimte op je C: drive vrij te maken (maak desnoods even gebruik van de OneDrive of beter nog van een externe harde schijf en voer de Windows update desnoods handmatig uit.
Stuurprogramma's handmatig bijwerken in Windows (microsoft.com)
Hopelijk heb je hier wat aan.
- 3 years ago
Hoi @Trismagistos
Bedankt voor je reactie en het toelichten van DXDiag bestand, ik begreep er geen snars van 😉
Ik ga kijken of ik hiermee aan de slag kan, bedankt voor je hulp!
Groet,
Danny
- 3 years ago
Hoi! Ik heb hetzelfde probleem. Zou je even naar mijn DxDiag kunnen kijken?? Bedankt!
About EA app Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 4 hours ago
- 2 months ago
- 2 months ago
- 2 months ago