Forum Discussion
Hey @mcspeedy99f1,
Sorry om te horen dat je tegen dit probleem aanloopt. Laadt het menu van EA Desktop soms wel? Zo ja, kun je het volgende proberen binnen EA Desktop om te zien of dit helpt?
- EA_Neil
- 5 years ago
hey @EA_Neil,
Ik heb na 10 keer een crashende app het voor elkaar gekregen hem te starten. nu heb ik je truckje geprobeerd maar helaas nog steeds blijft de app crashen bij opstarten.
mvg,
Mcspeedy
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@Mcspeedy2106,
Dat is inderdaad vervelend. Heb je toevallig ook andere programma's draaien met overlays van bijvoorbeeld Discord, drivers of iets anders wat je kunt proberen uit te zetten? Het kan het ook waard zijn het programma als administrator op te starten of het te proberen te starten via een ander Windows admin account om te zien of dat verschil maakt.
Mocht je niet via Xbox game pass spelen kan het een goed idee zijn voor nu over te schakelen naar Origin waar EA Desktop nog in Beta is.
- EA_Neil- 5 years ago
Ik heb inderdaad Discord open staan maar het lijkt me stug dat dat de reden is van de problemen ik kan het proberen. Verder start ik hem als administrator op maakt ook verder geen verschil.
Jammer genoeg speel ik via de Gamepass vandaar dat ik EA desktop gebruik. Ik blijf wel de app 10 keer opnieuw opstarten tot die het doet en hopelijk komen ze binnenkort met een update.
- Mcspeedy
About EA app Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 11 hours ago
- 6 days ago
- 12 days ago
- 13 days ago