3 years ago
EA werkt niet...
Ik krijg fout melding wanneer ik EA opstart: "Kan de toepassingniet correct starten (0xc000007b). Klik op OK om de toepassing te sluiten." Hoe los ik deze fout op?
@TrismagistosApp verwijderen opnieuw installeren heeft voor nu geholpen ik EA app kan opstarten.
Nu afwachten wanneer sims4 kan openen. Die geeft aan aan het laden is. Zie afbeelding.
Hey @ajvsweb,
is alles inmiddels gelukt?
Hoi,
Nee. Ik ben inmiddels via EA support begrepen dit bekend probleem is. Ik niet enige ben.
Het spel sims4 is hele tijdladen dat hij bezig is met instslleren/downloaden. Al staat pc hele dag aan en blijft maar laden.
Ik moet nu volgens EA wachten op update dat daarna mijn prolem opgelost zal worden.
Heb geen ide hoelang ik hier op moet wachen.
Hey @ajvsweb,
Zou je misschien eens een DxDiag.txt willen opladen? Aan de hand daarvan kan ik misschien kijken of er iets anders aan de hand is.
Hier lees je hoe je zo'n bestand kunt maken: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/
Alvast bedankt.
Ik ben bezig met je vraag opdracht uitvoeren.
Ik volg je link, als ik die vergelijk met mijn afbeelding mis ik 1 knopje die ik op voorbeeld met rood pijltje. Die zie ik in mijn screen niet?
Heb wel alvast opgeslagen, zie bijlage.