nolo2816Seasoned Newcomer3 months agoSolvedfoutcode ik heb betaald voor de laundry day stuff en kreeg toen de foutcode 51016 nu als ik opnieuw kijk bij aankopen moet ik hem onieuw kopen wat moet ik doen nolo28163 months agolaat maar gelukt
Featured PlacesEA app Technische problemen & bugs Heb je problemen met de EA-app? Doe mee en rapporteer bugs en vind hulp bij downloads, DLC's, aankopen en inlogfouten.Latest Activity: 4 days ago188 Posts
EA app Technische problemen & bugs Heb je problemen met de EA-app? Doe mee en rapporteer bugs en vind hulp bij downloads, DLC's, aankopen en inlogfouten.Latest Activity: 4 days ago188 Posts
Recent DiscussionsVastlopen Toernooien in competities Hoi, Iemand al een probleem kunnen oplossen waar de timer van toernooien blijft hangen op 000000? Ik heb denk wel 10 pogingen getracht met support dit op te lossen, maar ik word van kastje naar de m...Foutcode INST-3-1920 Goedenavond, ik zit met een probleem.. sinds vandaag heb ik problemen met de EA app. Het begon eerst met dat ik de app niet meer kon openen. Daarna probeerde ik de app opnieuw te installeren maar...inlog probleem EA app Als ik op de knop server browser van battlefield 3 en op het gele vakje met joint server klik krijg in zins een paar dagen een foutmelding " You need to start and log in to EA App Maar die heb ...Leeftijd verifiëren Hoi hoi, ik kreeg gisteren een melding in mijn ea app, dat ik door lokale regels mijn leeftijd moest verifiëren voor toegang tot games en aankopen. De leeftijd op mijn account is volgensmij 26, in...App werkt niet mijn EA blijft al maanden lang hangen op deze pagina heb van steam en ea app alle chache verwijderd, ook de app verwijdert en her dowload, ook zonder mods geprobeerd , op mijn laptop werkt te app ...