Forum Discussion

DextraMc's avatar
DextraMc
Rising Newcomer
2 months ago

Geen verificatie in de mail

Hi, 

Ik heb onlangs een nieuwe laptop en ik moet dus opnieuw inloggen op mijn ea account in app. Daarvoor is nog een extra code nodig die ik de mail zou moeten ontvangen, maar ik krijg steeds niks binnen. Ik beide mogelijke mails geprobeerd, maar deze beide mails zijn al jaren lang inactief en ik kan geen vorige mails van EA terug vinden. Ook vind ik verder geen mogelijke manier om EA te bereiken zodat ik mijn kan veranderen zonder enige twee-stapverificatie want bij iedere optie die ik heb geprobeerd is die nodig. Ik weet verder niet wat ik moet doen om dit op te lossen of weet iemand hoe ik EA kan contacteren.

2 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 months ago

Hoi DextraMc​,

Al je helemaal geen emails van EA kan vinden, dan zou ik haast denken dat het toch een ander emailadres is. Helaas kunnen we niet helpen met accountproblemen hier op de forums, maar onderin dit artikel is een link om contact op te nemen met ons live support team. Zij kunnen kijken hoe ze je kunnen helpen.

• DextraMc's avatar
    DextraMc
    Rising Newcomer
    2 months ago

Helaas is het geen ander mail adres. Iedere keer krijg ik de melding dat het naar dat speicifieke adres gaat. Alle andere mails heb ik gechekt of er vorig contact met EA was, maa daar heb ik niks terug kunnen vinden. Ook kan ik geen backmail maken of inloggen met mijn telefoon, want overal is die code voor nodig. Het artiekel wat gelinkt staat heb ik ook al eerder geprobeerd, maar daar is ook niks uit gekomen. Ik loop volkomen vast en elke optie die is aangeboden werkt niet. 

About EA app Technische problemen & bugs

Heb je problemen met de EA-app? Doe mee en rapporteer bugs en vind hulp bij downloads, DLC's, aankopen en inlogfouten.163 PostsLatest Activity: 12 hours ago